Sørland-snuppa Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 kone og datter som bor under meg har vært i utlande nå. kunn mannen som er hjemme med hunden deres. Hunden har ult og ult i noen dager nå. savner resten av familien tydligvis. nå sitter jeg her og plutselig hører jeg ett veldig rabalder ute i ganga og så utenfor. hunden her helt på styr Høres helt ærlig ut som han blir skikkelig misshandlet og drept altså. overdriver ikke i det hele tatt. har aldri hørt noe lignenes. Jeg ble litt redd jeg og litt irritert også, ville ikke at lillegutt skulle våkne av det, da får han ikke sove igjenn og han er påttesur resten av dagen. jeg gikk i vinduet for og se hva som skjedde der ute. hahahaha, det var de to som hadde kommet hjem. hunden var så ufattelig glad og rullet rundt og håppet opp og ned og viste ikke hva han skulle gjøre. Tydelig en som har det godt i vertfall
La Perla Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hehe. Ingen kan bli så overlykkelige og vise det så tydelig og høylydt som en hund, nei.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Ååå, hihi! Så bra at det var gledesutbrudd, og ikke mishandling!
**¤¤** Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Godt at det bare var familien som har kommet hjem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå