Gå til innhold

HATER NAV!!!!!!!!!!!!!!!

C,Augustgutt08&en liten til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå så hater jeg faktisk Nav og deres regler.

Har vært sykemeldt en stund, først jobbet jeg 60% lenge før jeg ble 100% sykemeldt pga bekkenet.

Gikk opp i ansiennitet på jobben 01.05.08 og lønnen økte litt. Har lest her inne om arbeidsgiver forskutterer lønnen får du med deg lønnsøkningen, men om Nav utbetaler sykepengene så får du det ikke med deg.

Var lykkelig over å få med meg den jeg da, men nå viser det seg at dette ikke stemmer.

Jeg får ikke med meg lønnsøkningen siden jeg var sykemeldt da dette skjedde. Vet at regler er regler, men er bare skuffet ettersom jeg ikke kan noe for at jeg er sykemeldt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg økte 7kr timen rett før jeg ble 100% (var 50% sykmeldt, men jeg var forbredt på at jeg ikke ville få lønsøkning med NAV. Jobbet kun noen få dager før jeg ble 100% sykmeldt. Men sånn er det bare.

Skrevet

Det er veldig kjedelig, men det er jo ikke noe man får gjort noe med. Du får ikke med den i permisjonstiden heller da?

Skrevet

tviler jeg på. de går vel ut fra sjukepengene mine når de regner ut permisjonspenger siden det er med de jeg har fått utb penger i det siste.

uten jeg er helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...