*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 har slitt med dette siden fredags natt. nesten ikke sovet hele helgen. våkner hvert 10 minutt med kramper under kneskålen og så går det utover i foten. gjør så inn for jævli vondt. noen fler som sliter med dette og har noen tips?? snakka med legen isted jm er på ferie å han sa eg skulle slappe av før eg legger meg. noe som ikke hjelper:s
strikkemegihel Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 heisann! hadde dette problemet i sist svangerskap, måtte få mannen til å stå i senga for å hjelpe meg med å strekke ut (gammel fotballspelar, så han veit kva som hjelp) Men fekk som råd frå jordmor å bruke stramme støttestrømper, kjøpt på apotek e.l og det fiksa heile problemet. viktig at du får hjelp til å finne rette størrelsen, dersom dei ikkje er stramme nok verkar dei ikkje.
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 jeg får lett krapmpe i leggen jeg når jeg ligger. Spesielt visst jeg strekker meg. Så jeg må passe på å ikke strekke meg når jeg ligger, Utrolig vondt. Men hatt det i hvert svangerskap og det er visst helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå