Gå til innhold

Vi flytter straks, vi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg må innrømme at jeg er litt stressa om dagen med tanke på det hele...

Beskjeder som skal gis til alle vi kjenner, si fra til barnehage, sfo og skole, søke om ny plass i bhg og melde fra til den nye skolen.

Tilbygget i gamlehuset må bli ferdig FORT! Vi tenkte nemlig at det var bra å starte opp på sfo før skolestart på det nye stedet for å bli litt varm i trøya, og det er jo bare fjorten dager til...

Ikke minste må jeg ordne opp med jobben min, og sørge for at turnusen min gir meg mulighet til å pendle - for det må jeg nok et halvt års tid minimum tenker jeg.

Ohhhh.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow så tøffe dere er!!!

Hørte ryktene ser du (;-) og hørte også om det deilige stedet dere flytter til. Håper vi kan komme på besøk om ikke altfor lenge!

Sett av en dag hvor du har listet opp alle telefonene du må ta, evt brev som må skrives. Så blir det gjort i en fei. Litt her og litt da funker som regel ikke så bra:-D

Dere fikser dette og jeg synes det er en smart ting at ungene får starte opp på sfo for å bli litt varme i trøya:-D

Jobben ordner seg nok etterhvert. Men hektisk en stund - ja det blir det nok helt sikkert!

Lykke lykke til med alt sammen - jeg synes dere er supertøffe som bare gjør det og setter igang uten for mye dill og dall:-D

Skrevet

Takk skal du ha - godt med litt muntre tilrop! De vi har sagt fra til så langt, har stort sett ikke vært så veldig positive...

Heldigvis har vi ei tante som syns det er flott, og det hjelper jo litt c",)

Skrevet

Drit i de som ikke er positive!!! De er det stort sett ikke uansett hva det er vet du;-D

Det viktigste er at dere gjør det dere tror på og drømmer om, det er da det blir suksess!!! Om man skulle leve etter andres visjoner hadde verden blitt totalt kaos og misfit etterhvert!

Jeg roper muntert videre : GO GO GO

Skrevet

... fra en som akkurat har flyttet (fra stort til lite hus): det går bra til slutt;). Må som klatten sier: lage liste og gjøre en ting om gangen.

Jeg oppdaget fra tid til annen at jeg startet flere steder på en gang og da ble det fort løse tråder hengende. Husk å stoppe opp av og til, trekke pusten godt og tenke igjennom hva som er gjort og hva som gjenstår.

Våre barn har kommet seg godt til rette allerede. Trodde det skulle bli litt tungt for eldstemann å skifte skole sånn på tampen av skoleåret, men etter 3 dager hjemme var hun klar for ny skole og nye venner. Og hun blomstrer. Det samme gjør 4-åringen, som nå også er mer enn klar for å begynne på skolen her, men hun får vente til september. Først skal vi pakke litt koffert (IGJEN) og reise på laaaang ferie til Norge.

Lykke til med flytting. Viktig å huske å nyte litt av sommeren også. Og tenk så fint det blir når det er over.....

Skrevet

Hurra meg og hopp...... her går det fort i svingene...:o))

Trenger du noen flytte-tips??? Hilsen en som har flyttet 3 ganger på under et år:o))

Så kult da:o)

At dere har bestemt dere, vinter jo om at det egentlig er dette dere vil....

At noen ikke er fullt så positive er vel bare et bevis på at de er veldig egoistiske på egne vegne.....eller????

Vil tro det er sånn det er....

Men da er det vel bare å kaste seg rundt. Fikse det som fikses skal og vips ny adresse:o))

God flytting!!

Dumt du ikke la ut dette litt før. For vi har nettopp gitt bort en million.... eller i hvertfall 60 flytteesker....sånne man kjøper på binders til ca. 50,- esken :o(

Skrevet

Husk at alt ordner seg for snille piker;=)

Mye stress akkurat nå... men snart kan du slappe av på ditt eget lille paradis på jord!

Har dere fremskyndet flyttedatoen forresten)

Skrevet

Ja, vi snakket mye frem og tilbake om det skulle bli i høstferien - for å bruke litt tid på å bli ferdig her med å si morna til venner, ordne med praktiske ting osv - eller om det skulle bli fra skolestart for å komme inn i det med en gang, særlig for hun som begynner i første nå er det jo dumt å gå seks uker på skolen her før vi flytter. Så da blir det sfo en uke eller to før skolen begynner.

Stedet bærer jo litt preg av lurvete feriebolig; vi har jo ikke gjort noe annet enn å klippe plen de siste åtte årene - men nå skal det nok bli vei i vellinga kjenner jeg mannen min rett. Han har tusen planer, og gleder seg vilt til å sette i gang med alskens prosjekter som omfatter gravemaskiner og traktorer og mobilkraner.... c",)

Jeg har blitt lovt nyslipt kjøkkengolv og ny gang m/soverom og bad i løpet av høsten, så da blir dronningen av Saba fornøyd også! (C'est moi... c",))

Bare jeg får plen, blir det bra sa venninnen min for 25 år siden da de bygde - og det sier jeg også - sånn cirka fire mål med det skulle bli bra..... c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...