Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har fått det igjen i dette svangerskapet og husker nå at jeg hadde det i forrige også. Nysene mine blir forlenget! Vanligvis kommer det et helt gjennomsnitts "aaaatsjoh" fra meg, men nå drar de så ut "aatsjoooooooooooooooooo", får liksom aldri helt ut siste pusterest. Andre som har opplevd det??
krabbetrollet Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Nei, nysene mine blir ikke forlenget, men jeg nyser veldig mye oftere enn når jeg ikke er gravid. Det var slik i forrige svangerskap også.
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg sikler sykt mye mens jeg sover når jeg er gravid. Merket det sist også. Ikke så innmari sexy akkurat!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Blærg - ikke nevn sikling! Har en spyttsekresjon som ikke likner grisen siden jeg er konstakt kvalm, og til tider orker jeg knapt å svelge det (blir jo da bare enda kvalmere)... Spyttebakke, jatakk *ler*
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 visste ikke at nysene forandrer seg. jeg har oppdaget at jeg nyser volsomt mye mer om dagen uten å være forkjølet. trodde det var fordi jeg lukter så mye bedre nå for tiden men da vet jeg jo at det er flere som nyser mer som gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå