Gå til innhold

Yes da ble det tur til Kristiansand:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt problemer med å få hotelrom, men endte til slutt på Scandic hvor de hadde en junior suite ledig. Noen som har bodd på det hotelet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri bodd der, men regner med at dere skal til Dyreparken....MISSUNLIG!!!! Vi var der for 2 uker siden, og jeg hadde det mer gøy enn Luke tror jeg. Elsker sånne parker jeg, ble sånn 4 år igjen merket jeg:)

Kos dere på tur med jentene:)

Skrevet

velkommen skal dere være :-)

tid reiser dere ned? hvilken planer har dere her nede da? dyreparken først og fremst tenker jeg ;-)

Skrevet

Vi skal bare være fra torsdag til fredag og dyreparken er målet:) Forestilling på kvelden for de 2 eldste. Minstesnupp får være på hotelet sammen med mor. Er noen år siden jeg var der sist, men ungene var der vel i fjor mener jeg å huske. Utrolig fin dyrepark for liten og stor:)

MammaLukas..... jeg synes jeg ser deg hehehehe

Skrevet

de har pusset veldig opp der nå. Er veldig morro og koselig der ja,men en må nesten ha to dager minst for og få med seg alt egentlig. viss ikke blir det fort til at en må skynte seg gjennom alt. Er veldig dyrt egentlig men hverd det da. Vi bor her i kristiansand. har ikke vert i dyreparken i år. Vi reiste en tur til Fårup i danmark vi. koster det samme nesten her for oss. hehe...

Ønsker dere en god tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...