HøstBaby <3 Elias Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Min jordmor er på ferie frem til neste uke, og jeg har selvfølgelig gått med vondt i magen siden torsdag da.. Sa til meg selv i går at jeg skulle se det an til i dag, men vondt fortsatt. Sambo kan ikke engang ta på magen min uten at det er ømt å sårt, og menssmerter både foran og bak kommer å går. Smertene ligger helt "ytterst" føler jeg, foran babyen på en måte.. Å jeg har jo selvfølgelig morkaka foran så jeg klarer ikke å slå fra meg at det kan være noe der. Enda jeg var på 32 ukers UL på Torsdag, å han legen der sa alt var fint. Men jeg klarer ikke gå med disse smertene.. Alt er et ork og jeg klarer kun å ligge på sidene, å når jeg da skal snu meg, så må jeg enten gjøre det kjeeeeeempesakte eller kjempefort for å ikke få vondt når jeg er midt imellom snuinga liksom.. Har ikke hatt det sånn før Kjenner ikke noe mindre liv foressten, så vet at han fortsatt har det bra inni der..
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Da er det jo ingen tvil, du bør ringe!
HøstBaby <3 Elias Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Ringte jeg.. Fikk beskjed om å lever urinprøve hos legen min, så skulle jeg få time til en ekstra kontroll av lillegutt på sykehuset om et par uker, for å sjekke at alt sto bra til. Urinprøven ga utslag på UVI, så er nok derfor jeg har hatt litt ubehager de siste dagene.. Får starte på kur i morgen å satse på at det hjelper Så lenge lillegutt sparker å beveger seg godt inni der så er jeg ikke så altfor bekymret..
♥KlaraKu♥ Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Godt du fikk svar hverfall,fikk utslag jeg også på urin l+4 men ikke noe UVI heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå