Gå til innhold

Burde jeg rinde føden, eller ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jordmor er på ferie frem til neste uke, og jeg har selvfølgelig gått med vondt i magen siden torsdag da.. Sa til meg selv i går at jeg skulle se det an til i dag, men vondt fortsatt. Sambo kan ikke engang ta på magen min uten at det er ømt å sårt, og menssmerter både foran og bak kommer å går. Smertene ligger helt "ytterst" føler jeg, foran babyen på en måte.. Å jeg har jo selvfølgelig morkaka foran så jeg klarer ikke å slå fra meg at det kan være noe der. Enda jeg var på 32 ukers UL på Torsdag, å han legen der sa alt var fint. Men jeg klarer ikke gå med disse smertene.. Alt er et ork og jeg klarer kun å ligge på sidene, å når jeg da skal snu meg, så må jeg enten gjøre det kjeeeeeempesakte eller kjempefort for å ikke få vondt når jeg er midt imellom snuinga liksom.. Har ikke hatt det sånn før :( Kjenner ikke noe mindre liv foressten, så vet at han fortsatt har det bra inni der.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det jo ingen tvil, du bør ringe!

Skrevet

Ringte jeg.. Fikk beskjed om å lever urinprøve hos legen min, så skulle jeg få time til en ekstra kontroll av lillegutt på sykehuset om et par uker, for å sjekke at alt sto bra til. Urinprøven ga utslag på UVI, så er nok derfor jeg har hatt litt ubehager de siste dagene.. Får starte på kur i morgen å satse på at det hjelper :) Så lenge lillegutt sparker å beveger seg godt inni der så er jeg ikke så altfor bekymret..

Skrevet

Godt du fikk svar hverfall,fikk utslag jeg også på urin l+4 men ikke noe UVI heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...