En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 kan man levere og hente ungen generelt når man vil i bhg? (jeg skal studere og trenger ikke å levere han før 08.00 egentlig, og er ferdig på skolen av og til oftere enn når bhg stenger...
1974 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Ja, det bestemmer du selv. Nårtid du vil hente og bringe. Men barnehagene har vel ofte en kjernetid mellom 10-14.
Bie&babylove:-) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Dette lurer jeg på også.... Jeg er også student, har bare ett år igjen så vi har søkt full plass med trenger vel egentlig ikke mer enn halv plass det første året! Håper jeg kan levere henne når jeg vil og hente. For jeg har ønsker om at hun ikke skal være mer i bgh enn nødvendig det første året ihvertfall.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Man kan hente og levere når man vil i de fleste barnehager vil jeg tro, Men du har en max tid pr dag. Har du fulltidsplass har du f.eks. 8 timer i bhg pr dag. Leverer du 8 bør du hente innen 16. Leverer du 08.30 bør du hente innen 16.30 osv. Hos oss er de ikke så strikte på det. Så det hender hun er der litt mindre enn 8 timer noen dager og litt mer andre. Men dersom man begynner å utnytte åpningstiden vil jeg tro at de sier fra. Det er jo selvfølgelig ikke bra for barnet med alt for lange dager heller
**¤¤** Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 I min barnehage kan barna kommer og går når de vil. Jeg syns det er bedre at de er i barnehagen tidlig. For da får de med seg aktivitene som de arrangerer også henter de rund 15.30 hvis det er mulig.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 8timer??? Du mener vel 9 regner jeg med. De aller fleste jobber jo tross alt 7,5time pluss 30 min lunsj, så skal man rekke å kjøre til og fra også, ofte tar det 30 min en vei for svært mange, kansje lengre for noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå