Mammasin Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Vi aner ikke hva vi skal ha. Noen forslag? Hva skal dere ha?
Bie&babylove:-) Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 tror vi skal ha fiskepinner med hjemmelaget potetmos og kokte gulrøtter og brokkoli!!
ZZzZzzZ Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Fiskekaker i brun saus, med poteter og gulrot Forslag : kjøttkaker,uer,pannekaker,kjøttsuppe,grillmat (hvis dere er så heldig og ha fint vær) hmm...kom visst ikke på så mye som jeg trodde likevel
line_n & sara Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 jeg er syk i dag, så her blir det nok noe enkelt som samboern lager..frykter posesuppe... ..men , jeg holder på å lage meg en matblogg, er ikke så mye oppskrifter der ennå, de legges ut etterhvert som jeg lager og får tid til å blogge, men kanskje du finner litt inspirasjon der? innholdsfortegnelse på venstre side.. http://www.hobbykokka.blogspot.com/
Mammasin Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 takk for tips. Og så flott matblogg du har, gleder meg til å finne flere oppskrifter der! takk takk:-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Mariannes hjemmelagde hamburger: 1 pakke kjøttdeig 1 finhakket rødløk Finhakket sylteagurk etter smak og behag Salt Pepper Chilipulver 1 egg 1 spiseskje potetmel Alt blandes godt sammen, og formes til store burgere. Stekes i panne eller på grill, og serveres i hamburgerbrød med ditt favoritt-tilbehør! Jeg liker godt tzatziki, salat, agurk, ost og sterk sennep..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå