Zikosu og William Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 hunden min snuste på ps3'n så den slo seg på...stakkars dyret ble jo helt forfjamset når maskina sa pipp og begynte å dure...hehe....rare vofsen jeg har...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Katten min har det med å dette ned fra ting i søvne... Dèt flate og flaue jeg-gjorde-det-med-vilje-altså-blikket etterpå )))))
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Min katt kunne sitt og legg deg ned . Også måtte jeg si hversegod til han når han fikk maten sin ,ellers rørte han den ikke.hehe Han kunne åpne dører også.
Bie&babylove:-) Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg hadde et marsvin (døde for en liten stund siden) som faktisk kom når jeg ropte på han!!! Ja, et MARSVIN.... Når jeg ropte Gomp hoppet han ut av buret som sto åpent hele tiden og kom løpende over gangen. I tilegg gikk han helt bananas da vi åpnet kjøleskapet og sa agurk!!! Skulle virkelig ikke tro at marsvin var så smarte!
møa Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Katten vår følger oss som en hund når vi går tur. Går fint i grøfta når det kommer bil. Han liker å være med i båt, og å kjøre traktor.. Til og med snøscooter.
La Perla Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Har dessverre ikke dyr lenger, men har hatt 3 hunder. Den ene, en labrador, var som labradorer flest, gal etter bading og vann. Mne han elsket til og med å dusje og bade inne. Så det hendte rett som det var at jeg sto i dusjen, og oppdaget et bul på dursjforhenget som ble større og større. Det var labradoren som sto og lot som om det var helt tilfeldig at han var på badet. Så, mens han sto der og så litt sånn likegyldig ut i luften, og nærmest plystret, kom han langsom frem under forhendet og lenger og lenger inn i dusjen, helt til hele han sto i dusjen og det ikke var plass til meg lenger.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 om han har fått lite tur og hjernetrim så begynner han å dulte borti meg hele tiden helt til jeg gidder løfte på kroppen min og ta han med ut :-) Putter jeg han i løpestrengen, nekter han å både drite og tisse... sitter bare ved døren og vil inn... uansett hvor mye han må drite, venter til turen... lol :-)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Katten min åpner dører som er lukket, begge veier.. Når hu hadde løpetid måtte vi låse ytterdøra, ellers gikk hu ut.. hehe:) Hun åpner til og med dører uten klinke:) Hesten min følger meg som en hund når jeg går tur med den (han går løs) Løper jeg, løper han, stopper jeg, stopper han osv:) ikke så veldig rart, men lydig er han i allefall:) Også må han gå et par runder rundt seg selv før han spiser kraftfor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå