Gå til innhold

Kinemor og Intensity, er dere her, eller har dere sneket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo holde orden på rekkefølgen her føler jeg...

Hvordan er det med tegningsblødningen, Kinemor? Har det skjedd noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her! Ikke skjedd noe mer dessverre:( Surt!!!!!

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Ittno' nytt her heller! Litt skuffende etter den utskeielsen baderoms vaskingen var! Var jo helt gåen i kroppen etterpå og hadde et vagt håp om at jeg skulle våkne med aue i natt.

Les på tråden jeg har fått, der er det et akupunkturpunkt tips som du kan prøve. ;)

Skrevet

=(

Hadde håp om at noe skulle skje i natt jeg også, etter tegningsblødningen og etter å ha vasket huset...Men neeeida:(

Har fortsatt tak i ryggen og mage, men det blir liksom ikke noe mer :s

Vurderte å dra til Lillestrøm med Cornelia i dag på Hoppeloppeland, men tør ikke dra så langt unna HVIS noe skulle skje...

Skrevet

Jeg skjønner greia.... Dritt å stå til knærne i forstervann og så være laaaangt unna sykehuset liksom! ;)

Skrevet

Nettopp! Men hvor er Intensity? :o

Skrevet

Hun kan i hvert fall ikke føde... det er ikke lov! ;)

Skrevet

Nei jeg er her.

Vært hos legen idag som hadde 1 time og 25 minutter forsinkelse allerede klokken 10. Hadde han vært min faste hadde jeg byttet tvert, for det er ikek uvanlig å vente opptil 3 timer hos han vistnok.

Og så har jeg fikset vogna. Så nå er den ren, fin og venter i gangen med nytt rosa sengetøy og teppe i :o)

Skrevet

Phui! Ble nervøs jeg nå!

Men seriøst, 3 timer ventetid?????????? jaha.... flott når man er tikkende hormonell bombe!

Jeg har søskenvogna stående i stua... har liksom 3 etasjer og bod og garasje, men det var nå her den endte opp for en og en halv uke siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...