Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Må jo holde orden på rekkefølgen her føler jeg... Hvordan er det med tegningsblødningen, Kinemor? Har det skjedd noe mer?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er her! Ikke skjedd noe mer dessverre:( Surt!!!!! Hvordan er det med deg da?
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Ittno' nytt her heller! Litt skuffende etter den utskeielsen baderoms vaskingen var! Var jo helt gåen i kroppen etterpå og hadde et vagt håp om at jeg skulle våkne med aue i natt. Les på tråden jeg har fått, der er det et akupunkturpunkt tips som du kan prøve.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 =( Hadde håp om at noe skulle skje i natt jeg også, etter tegningsblødningen og etter å ha vasket huset...Men neeeida:( Har fortsatt tak i ryggen og mage, men det blir liksom ikke noe mer :s Vurderte å dra til Lillestrøm med Cornelia i dag på Hoppeloppeland, men tør ikke dra så langt unna HVIS noe skulle skje...
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg skjønner greia.... Dritt å stå til knærne i forstervann og så være laaaangt unna sykehuset liksom!
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Hun kan i hvert fall ikke føde... det er ikke lov!
It's all about me Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Nei jeg er her. Vært hos legen idag som hadde 1 time og 25 minutter forsinkelse allerede klokken 10. Hadde han vært min faste hadde jeg byttet tvert, for det er ikek uvanlig å vente opptil 3 timer hos han vistnok. Og så har jeg fikset vogna. Så nå er den ren, fin og venter i gangen med nytt rosa sengetøy og teppe i )
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2008 Phui! Ble nervøs jeg nå! Men seriøst, 3 timer ventetid?????????? jaha.... flott når man er tikkende hormonell bombe! Jeg har søskenvogna stående i stua... har liksom 3 etasjer og bod og garasje, men det var nå her den endte opp for en og en halv uke siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå