monica får juliprinsesse Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 dette er sikkert tatt opp flere ganger, men jeg prøver meg igjen... når er det vanli at slimproppen går?? har 3 dager til termin å den er enda ikke gått, for jeg ville vell merket om den jikk?
monica får juliprinsesse Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 okei...takk....va jo betrygganes å vite at d ikke er bare jeg som går å venter:)
Siddisen Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Men, det er jo mulig at den allerede er gått også tror jeg, var kun flaksen som gjorde at jeg oppdaga det sist, da det havna i papiret etter et dobesøk.
2gull+spire Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Slimproppen trenger man igrunn ikke marke at går. Den kan gå litt om gangen. Jeg visste ikke at min var i ferd med å forsvinne før jorbmor oppdaget blod i urinen og ønsket å sjekke meg for åpning. Hadde da 1cm åpning. og det er 2 uker siden:)
monica får juliprinsesse Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 okei...ja har prøvd å sett etter men har ikke oppdaga nå blod i d hele tatt..så får bare vente å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå