Gå til innhold

100 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det endelig min tur å si; bare 100 dager igjen!!

:-)

Gleder meg utrolig mye til dagen kommer og jeg får treffe den lille jenten som ligger i magen min, så 100 dager er fremdeles veldig lenge igjen føler jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :-) Jeg har 94 dager igjen i dag, så selv om det er en stund igjen så nærmer det seg samtidig :-) Gleder meg jeg oxå!!!!! Snart 3. og siste trimester, hærlig!!!!! (",)

Lykke til videre :-)

Skrevet

Gratulerer med 100 days to go, 100 dager er ikke så lenge, jeg har 174 jeg!!! Kos deg den siste tiden :o)

Skrevet

99 dager igjen!!!! Nå begynner det for alvor å nærme seg for oss... :D

Skrevet

Gratulerer med 100 dager igjen. Har 97 to go, snart 3.og siste semester:) Er ikke lenge igjen nå..

Skrevet

100 dager igjen her også. :) Hurra!

Skrevet

Jeg glemte helt min "100 dager igjen- dag"... nå er jeg ca. 91 dager ;)

Egentlig så er jeg vel mye mindre enn det for jeg skal mest sannsynlig ha keisersnitt.. Skal på sykehuset på torsdag og få vite det og få evt dato for når nurket mitt kommer til verden! :) Rare greier å vite noe sånt...

Skrevet

HAr 100 dager igjen jeg også.

Er vi 4-5 med samme termindato??

Skrevet

100 dager igjen her og:)

Det går sinnsykt fort:)

Skrevet

JEg har også 100 dager igjen i dag:)

Skrevet

Oi, her var det mange med samme termindato gitt! Så koselig da:-)

Hvordan er formen deres da?

Jeg er oppegående fysisk, men merker at depresjonen sniker seg innpå nå.. Prøver å holde meg positiv, men det er ikke så lett alltid:(

Men så har jeg jo ia

Skrevet

Der fikk jeg tydeligvis ikke lov å skrive mer, for dataen lagret innlegget før jeg var ferdig!

Det jeg skulle skrive var:

Men så har jeg jo iallefall et lyspunkt å se fram til, nemlig å treffe den lille jenta som ligger i magen:-)

Skrevet

101 dager jeg- skal føde i Trondheim, kansje jeg møter noen av dere på sykehuset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...