Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er i uke 32 og begynner å bli mindre mobil. Jeg kan ikke klatres på, ikke løpe noe særlig og ikke løfte. Min datter på 2 1/2 må hele tiden høre at det kan ikke mamma gjøre, må vente til magen er borte. Føler meg som den kjedeligste mammaen i verden som ikke kan være med å leke som før. Så nå gleder jeg meg til jeg kan tulle og tøyse og virkelig være mamma for jenta min igjen. Savner det såååå!!!!!
Siddisen Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg føler det også slik innimellom ja, men er heldig og har en sønn på snart 5 som gleder seg så enormt til å bli storebror at han har godtatt det meste. Nå er det nesten så jeg gruer meg litt til å ikke ha noen unnskyldning for å tilbringe ettermiddagene i sofakroken lenger. hehe
Vannmelonen Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Tenk heller hvor heldig hun er som skal få en lekekamerat som er laget bare til henne
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jo, det er sant. Snakket med mannen min om det senest i går. Det blir fint når de blir to stykker som kan ha glede av hverandre - det er jo på en måte derfor vi ønsker to barn =0)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Å herregud ja...det er så fælt..mamma kan ikke gjøre noentingen,ikke bare fysisk ,men har ikke energi eller tålmodighet heller..å sååå dårlig samvittighet..så nå gleder jeg meg masse til å få bort den store magen,sånn at jeg kan rulle meg i gulvet med to åringen min;)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Huff ja!! "Mamma kan desverre ikke", er mye brukt for tiden. Er bare dødelig sliten, svimmel og plages med mye kynnere. Så her blir det ikke spilt mye fotball, dratt på utflukter, boltring på gulvet og div, for tiden.... ( Synes det er tungt......men nå er det bare 2 mnd igjen så det får gå på ett vis. Gleder meg til å få tilbake mitt gamle jeg!!!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Ja jeg er så redd for at jenta vår skal bli lei babyen allerede før den har kommet.... For den begynner jo allerede før den har kommet ut av magen å sette begrensninger for hva vi kan finne på.... Men hun blir sikkert glad når den endelig kommer ut også da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå