Gå til innhold

Prøvd i 7 mnd ingenting skjer.. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i 7 mnd nå, men ingenting skjer. Syklusen vareierer mellom 23 og 26 dager.. Sist mnd prøvde jeg salvie te og grapejucie. Ser ikke ut som at det fungerte.. Tar vitaminer med folatt og bruker el-tester for å treffe riktig dag. Pleier også å ligge med en pute under rompa etter sex.. Noen som har noen gode råd? Er veldig baby syk nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.. håper på svar..

Skrevet

Du er dessverre ikke alene. Trøst deg med at det er helt normalt, og at for de fleste så klaffer det innen året er gått. Dersom det går et år er det kanskje på tide å ta kontakt med legen for å høre om det er andre grunner til at dere ikke blir gravide...

Sliter selv med å få det til å klaffe. Er i ca 7 pp selv...

Skrevet

Jeg er i samme båt. Er i 7 pp der vi har prøvd aktivt siden januar 08. Slutta med prevensjon i okt07.

Kjenner at jeg begynner å miste håpet, eller bli bekymra for hvorfor det ikke skjer noe. Men må jo bare fortsette å prøve! Jeg har troa på at jeg blir gravid til slutt :)

Skrevet

Hei!

Du er nok ikke alene. Er mange det ikke klaffer før de har prøvd i 1år ca. Vi har nå strevd i 27mnd og enda ikke skjedd noe. Vi skal nå bestille time til utredning. Men om det ikke har klaffet for deg innen det har gått ett år, bør du kontakte legen. Ikke vent så lenge som vi har gjort. Noe du lurer på er det bare å sende meg en PM eller rope på meg her:o)

Lykke til!

Klem fra

Skrevet

hei!

vi har selv prøvd i nesten 2år,.. prøvde akupunktur for å stabilisere mensen(siden jeg har hatt den kun hver 2.mnd.siden en bilulykke i 2004)

begynte med d i januar og gikk 3 ganger hos akupunktøren og i mars klaffet d:)

ikke dermed sagt d fungerer på alle, men verdt et forsøk!!

Skrevet

Vi har også vært prøvere siden desember.. Men ingen spire enda her heller.. :( Men man må ikke gi opp! Mannen her i huset er ihvertfall fornøyd med mye sex, hehe..;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...