Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 (Først; tenkte det var mange som vil skrive en liten hilsen til Gøril og jesper etter å ha lest den gripende historien deres i Henne og tenkte derfor at det var smart å ha en samlingstråd så det blir enklere for Gøril å lese om hun er her inne i dag!) Og så vil jeg gi deg Gøril, mannen din og lille, vakre Jesper en lang klem. Plutselig ble alle mine små problemer i hverdagen, som våkenetter, matvegring og grensesetting, trivialiteter. Historien din fikk meg til å stoppe opp og takke for at jeg har fått to friske barn. Jeg håper at de dagene dere har igjen med Jesper blir fine og rofylte! Stor klem fra
Alba44 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril. Jeg skal kjøpe bladet i dag og lese om dere. Jeg tenker ofte på dere... 1 års dagen til Jesper nærmer seg vel nå. Håper han har en fin dag da, og at dere får en så minnerik bursdag sammen som dere kan få. Masse varme tanker og gode klemmer sendes i lange baner til dere på St.Olavs fra Alba.
2søtesmåh Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Kommer nok ikke til å kjøpe HENNE, nei. Var inne på "Bli Gravid" samtidig med Gøril, og fikk også en sønn nesten samtidig. Frisk, fin og en solstråle uten like...Så sårt å tenke på hva om det var ham....Og etter å ha fått barn så klarer jeg ikke å lese om slike hendelser uten å ødelegge nattesøvnen i lang tid fremover.. Men alle de beste lykkeønskinger fra meg til hele familien. Vi får bare tenke på at Jesper er sikkert fornøyd med livet sitt han (mer fornøyd enn mange andre barn kanskje), han vet jo ikke annet og han vet helt sikkert at han har familie rundt seg som elsker ham, selv om han kanskje ikke viser det.
bergen81 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril Du er så sterk! For meg blir det umulig å fatte hvor forferdelig hardt det må være å måtte kjempe hver eneste dag, og å måtte se sitt elskede barn så sykt. Jeg sender min dypeste medfølelse og jeg vil du skal vite at dere er i mine tanker og bønner. Historien deres setter virkelig alt i perspektiv. Takk for at du deler den med oss andre så vi kan forstår hva som virkelig er viktig! Store klemmer fra meg
snartmammapåny Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Sender en kjempe stor klem til dere alle! Helt siden jeg lese om dere for første gang har jeg vært grepet av historien din. Har tenkt mye på dere det siste året. Sender dere en kjempe stor klem, håper dere får en så fin tid som mulig i tiden fremmover. *klem*
Zyan Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Hei Gøril. Følger deg her inne, og fra informasjon og bilder du har sendt Andrë. (Han du jobbet med vet du ) Husker deg godt fra tiden du gikk gravid, fra første synlige kul til du gikk ut i permisjon. Jeg vet ikke hva jeg skal si egentlig, for uansett hva man sier så er Jesper like syk, dere er uansett utrolig tøffe, det skal dere ha. Skal helt sikkert hilse fra Andre, som for tiden er på fisketur med svigers:) Hilsen Lene
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril! Har nå lest artikkelen i Henne, og vil sende dere alle tre en stor klem! Det var tøft å lese, jeg sitter med en stor klump i halsen! Håper dere klarer å ta vare på de gode stundene, og at dere ikke mister håpet! For det må man alltid ha! Mange klemmer til dere
Mamma til to tette Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Gråt mange tårer etter å ha lest artikkelen og synes det var et så nydelig første bilde av deg og gutten din. En nydelig gutt! Håper på et mirakel og på bedre dager for dere.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril! Har fulgt med deg og Jesper helt siden BIM- tiden. Jeg måtte kjøpe Henne i dag for å lese historien selv om du har fortalt veldig mye her inne. Den historien din er utrolig sterk, du er en ufattelig sterk dame med mye pågangsmot! Vit at vi tenker på dere! Sender dere masse gode tanker, og håper at legen en dag kommer med sprøyten med et stoff som kan gjøre Jesper frisk. Det er virkelig beundringsverdig at dere klarer å fortelle deres historie! Det gjør inntrykk! Tenker på dere! Klem fra Trine og Halvor
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Har ikke så mye å si. Du har ikke vært her noe særlig mens jeg har vært her, men jeg har jo fått med meg litt. Og kan bare si lykke til. Og gud bedre meg for en fantastisk tøff dame du er. Og mannen din også. Lykke til med både Jesper og med alt annet dere står overfor. Stor klem.
madame Mim Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril og jesper Har lest en del av innleggene som er skrevet om dere, og fulgt dere siden du gikk gravid. Å det er med en stor klump i halsen. Jesper gutten din er vanvittig vakker, å en kjemper. Ønsker dere det beste for framtiden
Alba44 Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril. Jeg har nå lest artikkelen. Finner så få ord som kan dekke hva jeg føler og tenker om dere.... Hjertet mitt blør for dere, og tårene bare renner og renner. Jesper er sååå fin!! Så vakker!! Jeg har lyst til å reise til Trondheim bare for å gi deg en klem, og fortelle deg hvor mange vi er som har lagret dere 3 i våre hjerter.
Gidder ikke! Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril og Jesper (og selvfølgelig også Stein Arne) Har fulgt dere en stund og tenkt mye på dere. Det var forferdelig trist, men også veldig rørende å lese om lille vakre Jespersen i Henne. Sitter her med bladet ved siden av meg og har fortsatt tårer i øynene. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at dere har min dypeste medfølelse og respekt. Så sterke dere er! Ønsker dere alt godt. Klem fra Lene
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Kjære dere! Jeg brøt helt sammen da jeg leste om dere i dag. Jeg får dere ikke ut av hodet. Kommer til å tenke på dere hver dag fremover. Det å håpe at Jesper skal slippe, må være det tøffeste dere noengang har tenkt på, men jeg tror alle forstår akkurat hva dere mener: Dere elsker han så høyt at dere ikke vil se han ha det vondt, dere vil han skal slippe. Det sier mye om den kjærligheten dere har til den nydelige, lille gutten. Jeg vil bare ønske dere alt godt alle tre. Stå på uansett hva som vil skje. Hold sammen, og ta vare på minnene og de fine stundene dere har sammen. Mange klemmer
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 Kjære dere! Husker deg fra bim Gøril. Jeg er så grepet av historien deres. Her sitter jeg med ei frisk lita tulle på samme alder som din Jesper, og der er dere og nyter hvert smil og hvert hvin i en tøff tøff hverdag. Sender dere alle gode tanker og medfølelse i denne tøffe tiden! Vi håper så inderlig at det går bedre med den vakre gutten deres og ønsker dere alt godt i fremtiden!! Mange varme klemmer fra meg, mannen min og snuppa!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. juli 2008 #16 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril. Jeg kjøpte Henne i dag og leste artikkelen om dere. det var så trist å lese:( men dere viste virkelig hvor glad dere er i Jesper. Jeg har en liten jente her hjemme som er 1mnd mindre en Jesper kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært om hun hadde vært så syk:( det må være virkelig tøft for dere å jeg syntes dere takler det veldig bra..håper det går bra med dere og Jesper og håper han får oppleve sin første bursdag, han var foresten veldig søt=) ønsker dere alt godt.. mange klemmer fra oss.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 21. juli 2008 #17 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril Hjertet mitt brister når jeg tenker på dere og tårene presser frem. Må innrømme jeg tenker mye på lille Jesper. Historien deres har rørt meg lang inne i hjerterota. Dere er så utrolig flinke og sterke, særlig tapre, lille Jesper. Håper dere får en fin tid fremover og dere vil alltid være i tankene mine! Klem
Gøril og Jesper :) Skrevet 21. juli 2008 #18 Skrevet 21. juli 2008 Tusen takk for mange gode og rørende tilbakemeldinger!! Jeg er så beveget. Så kjemperørt. Klem til dere alle, og takk for at dere tenker på Jeppelillen min.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 21. juli 2008 #19 Skrevet 21. juli 2008 Står denne artikkelen i juli nummeret? I det bladet hvor det følger med en strandbag?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. juli 2008 #20 Skrevet 21. juli 2008 Kjære dere! Nå har jeg lest artikkelen i Henne. Må si den traff meg rett i hjertet. Først må jeg bare få si at jeg beundrer den styrken dere viser ved å dele dette med alle midt i den vanskelige tiden. Skulle virkelig ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for å gjøre hverdagen deres litt lettere. Men ord blir så fattige... Ønsker i alle fall at dere må få ennå mange gode øyeblikk sammen med deres lille skjønne Jesper! Og håper samtidig at han ikke må lide så mye mer. Må si dere viser den største kjærlighet til sønnen deres med å si at dere ønsker han skal få slippe; det er det største beviset på at dere elsker han så høyt som det bare er mulig, når dere klarer å tenke på han framfor deres egne ønsker/behov. Måtte framtida ha mye godt i vente for dere! Varme tanker og klemmer til dere 3!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. juli 2008 #21 Skrevet 21. juli 2008 Står i nr 11, juli/august. Var en treningsDVD med bladet.
Nit@™ Skrevet 21. juli 2008 #22 Skrevet 21. juli 2008 Hei hei Gøril og Jesper! Jeg måtte bare kjøpe Henne, og lese deres historie! For en kjempe lille Jesper er, og så flott at du og pappa`n deler byrdene, og gledene. Kan ikke forstå hvor tungt det er, for de gjør bare den som har opplevd noe slikt selv! Mine tanker går til dere. Deg, Jesper og pappan hans. Mange varme klemmer til dere alle!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #24 Skrevet 22. juli 2008 Kjøpte også bladet, og er dypt rørt av deres historie... Prøver å ikke la meg irritere av mine knøttsmå problemer. Lykke til videre. Håper dere får en fin tid fremover. Store klemmer.
RødRev Skrevet 22. juli 2008 #25 Skrevet 22. juli 2008 Ord blir for små, men dere har min dypeste medfølelse. Gutten deres ser ut som en nydelig liten engel. Historien deres setter virkelig ting i perspektiv, og jeg er mektig imponert over dere. Varme klemmer og tanker fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå