Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Føler meg stiv og støl i og litt inni magen og underlivet, særlig på høyre side. Går helt fint å ligge, sitte og stå - da kjenner jeg ingenting, men når jeg reiser meg opp eller går, eller bare beveger meg litt rundt så er det stivt i øvre underliv og magen opp til navlen. Kjenner meg noen ganger stiv på fremsiden av lårene også. Noen som har hatt noen lignende symtomer?? (Om jeg er gravid er det toppen to uker siden det har skjedd.)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Ved blindtarmebet. vil du få feber og mer og mer vondt. Det er jo umumlig å vite om du er gravid eller ikke....
Én til Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg opplevde nesten det samme som deg da jeg ble gravid første gang. Var nok festesmerter da, kanskje det kan være det hos deg? :-) Har hatt blindtarmbetennelse også, og det gjør VELDIG vondt. Blir vondere og vondere og fikk høy feber. Typisk ved blindtarmbetennelse er også at hvis du trykker på magen, gjør det mest vondt når du slipper, ikke når du trykker.
Castein81 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Tror ikke det er blindtarmbetennelse, da hadde du hatt vondt hele tiden. Og ekstra vondt med jevne mellomrom. Vondheta begynner ved navlen og går nedover med tida. Husker jeg hadde det, var så vondt at jeg grein på det verste. Ville ha sjekka det opp jeg... Håpe det er en gladnyhet :-) :-)
£adybird Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg opplevde dette etter først gang jeg hadde vært på treningssenter:) Beklager, men klarte ikke dy meg:)
£adybird Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg opplevde dette etter først gang jeg hadde vært på treningssenter:) Beklager, men klarte ikke dy meg:)
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Hihihihi (Har ikke trent i ferien, så er nok ikke sånn støl.)
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2008 Åh, håper det er festesmerter da. Har lest litt rundt på nettet idag og funnet ut at menge har det sånn. Og har avskrevet blindtarmsbetennelsen foreløbig ettersom smertene ga seg litt i dag. Vet jo ikke om jeg er gravid da...kan teste tidligst i slutten av uka. Så her smører vi oss med tålmodighet, Takk for svar!
*Lykkeligmamma87* Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Jg har hatt slik selv, legen trodde først jeg var gravid, så ble jg lagt inn pga blindtarmbetennelse.. men det var eggleder betennelse. Ta det opp med legen din! Bedre å få sjekket det så fort som mulig.. man vet aldri:) Lykke til;) Søk på salpingitt eller eggleder betennelse på lommelgen.no!
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2008 Det var urinveisinfeksjon. Har hatt et skikkelig ille før. Men denne gangen er det ingen svie, ingenting unormalt i det hele tatt. Så nå er jeg på gravidvennlig penicillin og er v godt mot igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå