Gå til innhold

Sessa er du her idag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du endelig kommet deg på føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føder hun nå?? *speeent*

Skrevet

Vet ikke om hun føder, det er det jeg prøver å finne ut av. Så jeg lurer på om noen har sett henne idag..

Hadde vært veldig hyggelig om hun hadde gjordt det

Skrevet

Nå får det være grenser for å dra seg til langt utpå dagen, Sessa ;o) Kom babyen i går som avtalt???

Skrevet

Hehe, mannen min har ferie... tok den ut 7.juli (for da var det bare 5 dager til vi hadde bestilt baby), så jeg sover så lenge jeg klarer hver morgen!

Nei, denne babyen vil bare ikke ut. Så nå tror jeg at jeg bare må belage meg på å tangere rekorden fra sist, altså 12 dager over termin. Men og ikke annet så har han lagt seg til godt ned i bekkenet ser det ut til og det betyr vel kanskje at jeg slipper 35 timer med rier... eller?

Skrevet

det er et akupunkturpunkt du kan stimulere selv, er visst ganske effektivt når man er moden (jeg fikk nåler med strøm på disse punktene, og fødsel starta samme natt)

mellom pekefinger og tommelen, akkurat der de møtes, hvis du skjønner, ca en "tommelibreddenlengde" opp mot håndflaten, kan du presse og massere med tommelen på motsatt hånd.

nå som du er moden, kan du gjøre det så mye du orker, gjør det litt vondt (ømt på punktet) er det bare bra!

håper du forstod forklaringa mi!!

Skrevet

hehe, er jo så hoven i fingrene at jeg nesten ikke klarer å kjenne hvor fingrenen møtes! Men skal jeg massere på oversiden eller innsiden av hånda? Det er nå verdt et forsøk... Kan få mannen til å massere litt og så får jeg besøk av noen venninner i ettermiddag og de har sånne søte små fingre (i motsetning til mine pølser) så kanskje de kan prøve seg også. hehe

Jeg vet jo ikke helt 100% om jeg er moden, men jeg vil jo nesten tro det... det får liksom være grenser hvor treg kroppen min er!

Skrevet

Åh, Sessa vår....Du er faktisk noe av det første jeg tenker på når jeg våkner om dagen!

Kontroll i morgen? Kanskje du får noe modningsgreier da?

Skrevet

Nesten så jeg får lyst til å hente en synål og spidde hånda selv! ;)

Skrevet

Søte Mersa!!!!

Håper i hvert fall at jm kan tøye litt (aue)... Me får sjå! ;)

Skrevet

på overside, du ser hvor nåla står på bildet!

få mannen din til å massere, olg det er bare bra hvis det gjør vondt!!

han kan presse pekefingertuppen hardt på punktet, og massere/rulle med klokka! så lenge han orker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...