*min lille sin!* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 hei er i uke 34 nå å plaget med mitt , åsså skal vi ha 5 stykker på overnattning i to dager. er det noen som kan tipse meg noen enkle middagsretter? orker ikke streve så med maten ... -boil in bag ris -pomstrips -potet noe som passer til dette? hihi er litt lat
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Når jeg har mye folk i huset og ikke gidder å pese, lager jeg lasagne. Enkelt og greit!! Med baguetter og salat..hvis du ikke gidder å lage salaten selv, kan du kjøpe ferdige salatposer...bare tilsette litt tomat, paprika og agurk. Ellers kan man jo kjøpe frossenpose med kyllinglår/kyllingklubber, de gjør seg selv i ovnen....så kan du ha pommes frites eller ris til.
Glad tobarnsmamma Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Baguetter/Brød med fyll 1 pk majones 1 pk skinke (evet. stekt kjøttdeig) 1 purreløk 4-5 ss lettrømme 4 kokte egg 4 ss sennep Bruk grove eller fine baguetter eller brødskiver. Legg dem utover på et stekebrett. Bland alle ingrediensene til et fyll, og legg oppå skivene. Ta litt ost over. Så er skivene klar til steking. 180 grader i 30-40 minutt. En populær gjenganger!!!
Vannmelonen Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har nettopp hatt besøk i en uke og fant ut at grillmat var en sikker vinner som krever lite jobb. Bakt potet, en bolle med salat og mennene tar seg av selve grillingen Ellers hadde vi ræger. Krever heller ingen forberedelser, bare en loff, litt majones og en sitron.
*min lille sin!* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 tusen takk for alle svara .. blir nok salat,rundstykker med noe kjøtt attme ... mange lasagner må jeg lage til 7 stykk tro ? minst en familie og en vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå