Gå til innhold

Var han "utro" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min var på byen på fredag, uten meg.

Fikk i går en melding fra en venninne, som spurte om jeg fremdeles var sammen med ******, fordi hun hadde sett han kline med en dame på byen.... Spurte om hun var helt sikker, og ja, det var hun.

Han ble veldig full den kvelden og sendte til og med en melding til en dame, hvor han spurte om de hadde klina? eh? vel, svaret var nei, men det kan jo ha vært noen andre.

Hvordan ville du ha reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt sur hvis han hadde klint med en annen på byen, men hadde ikke sett på det som verdens undergang. Hadde fint klart å tilgi det. Men hadde gitt han skikkelig inn, og forlangt at han kunne prøve å holde drikkingen til et mer sivilisert nivå i framtiden.

Skrevet

Jeg synes det er utroskap, men om det er utilgivelig vet jeg ikke. Kyssing kan være mer intimt enn sex. Tenker da på hvis kjæresten din hadde lagt på en sofa å nusset og kysset på en annen jente, kontra å pule noen kjapt på en dass på byn! Hadde faktisk synes begge deler var like sårende. Men i dette tilfelle var kyssingen neppe særlig intim og spesiell, så da blir det ikke på samme måte!

Skrevet

men jeg mener egentlig mer sånn, tror dere han gjorde det? Hadde dere trodd venninnen eller typen? Hun venninnen min har null grunn til å lyve om det, men samtidig så tror jeg heller ikke at han ville gjort noe sånn.

Jeg levde i et forhold tidligere med en notorisk utro mann, men jeg er enig i at kyssing ikke er direkte utroskap, det var derfor jeg skrev "utro", men det er nærme nok og jeg har null toleranse for slikt nå.

HI

Skrevet

Mener han selv at han ikke gjorde det, eller husker han ikke? Du kan jo spørre hun venninnen om hvordan det så ut, kan jo være det var den andre dama som kastet seg på han, og han ikke fikk helt til å reagere. Eller at han var initiativtakeren. Synes det blir en forskjell der også.

Skrevet

Først så sa han "hææ, nei, ikke som jeg kan huske".. ehm, ja.. så han sendte en melding til en dame og spurte om de hadde klina på fredag, da sa hun nei. (men som sagt lengre opp, det kan jo ha vært en annen).

Så gikk han liksom igjennom hele kvelden og sa til slutt at, nei, det kunne ikke stemme. Men hun venninnen min er skrå sikker på at han sto og skikkelig klina med en dame, null rom for misforståelse visstnok. Vil helst bare glemme det egentlig og jeg har lite lyst til å grave noe mer i det. Men samtidig så vil jeg ikke være sammen med en slik type.

HI

Skrevet

Ikke bare det, men er det ikke også litt merkelig at han i det hele tatt sender melding til en dame for å spørre om de klina?? Hva kan hun ha tenkt da liksom........

HI

Skrevet

Hmm. Hvis han var så full at han ikke husket noe, og så fikk høre at han ble observert klinende med en annen dame, så ble han vel litt usikker på om det kanskje hadde skjedd. Vurderer du å gå fra han pga dettte?

Uansett, lykke til:-)

Skrevet

Vurderer og vurderer. Jeg vet rett og slett ikke. Vi har en del andre problemer også, men det er bare småting. Har som sagt mest lyst til å bare la det gå,men jeg kan ikke være sammen med en jeg tviler på. Tilliten må være der, ellers har man ingenting. Men jeg må vel bare gjøre meg opp en mening, enten eller. dette er jo en sånn sak hvor det blir ord mot ord. Har bare vært sammen i 4 mnd.

Tusen takk for svar =)

Skrevet

Først av alt så skal du veeeldig troverdige vitner til noe slikt før en konfronterer han med det. Er en stygg ting å bli beskyldt for å være "utro".

Husk at mange veninner kan ha andre motiver også for å si slike ting, så spørs hvor troverdig veninnen som så dette er også.

Skrevet

som jeg har sagt, denne venninnen min har NULL grunn til å lyve om det. Har heller ikke beskyldt han for noenting, bare spurt han om det.

Hva skulle motivet til venninnen min ha vært?

1. Hun er lykkelig samboer med en type som hun er kjempe forelska i, ergo jeg VET hun ikke er forelsket i min.

2. Jeg VET hun ikke er forelska i meg ;)

3. Hun er ingen dramaqueen.

4. Hun var HELT sikker på hva hun så.

5. Jeg har kjent venninnen min i 6 år og hun har ALDRI gitt hverken meg eller noen andre noen grunn til å tvile på hva hun sier.

.......

...

HI

Skrevet

Da bør du konfrontere han med det syns jeg. At han ikke vet er tull, en vet hva en driver med i fylla, kanskje ikke alltid med hvem men en vet om en har gjort noe en ikke skal.

Skrevet

Ja, har jo spurt han om det, men svaret er blankt nei. Så da kan jeg jo egentlig ikke gjøre noe mer. Vet ikke engang hvorfor jeg skriver dette innlegget, men trengte vel å få det ut et sted.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...