Gå til innhold

Desse redd barna bodene.., telenor , chess.... grrr... blir GAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller hva det nå er for noe..

Jeg blir gal! skulle tro de forfølger meg.. de står på hvert matsenter, kjøpesenter, gågate...grr...

Kan ikke fordra når folk tigger om penger. greit at det er til personer som trenger det... men blir så forbanna når de stopper meg..

og så jeg sier høflig nei takk....

fikk tilbake som svar.. men du som skal bli mamma vil vel at andre barn skal ha det bra..

Fikk så lyst til å skjelle det kvinnfolket ut etter noter...

hva er det med slike boder, som er så pokkers irriterende... hvorfor skal de alltid mase så ekstremt mye..

må har jeg bare begynt med å gå forbi.. de roper og løper vedsiden av men,, men jeg overser dem, det beste jeg kan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg skrev til de som trenger det. så mente jeg så klart ba barne de samler inn til.. ikke telenor o.l..

Skrevet

jeg hare t pr ganger sakt, så dårlig råd som jeg har for tiden, skal jeg først redde mine egne barn.. til andre fortalte jeg hvor mye jeg hadde i lån.. så nesten ut som om han ville gi meg penger da...

Skrevet

Åh de er helt forferdelige..

Jeg kjører heller et par kilometer borti gata til den andre butikken, for de har stått på "nærbutikken" i det siste og skal selge et eller annet shit.... Forrige gnag var det omega 3 et eller annet, som skulle være så voldsomt bra..

Skål for tran sier jeg da!!

Skrevet

Grr ja, regner med at du også bor i Trondheim?

Skrevet

Skjønner meg ikke på de idiotene som sier: du som er gravid, vil vel at barn vil ha det bra... Hissa meg så sinnsykt opp på en stakkar gutt, å sa til han: Jeg venter bran nr 5, og skal da ha penger til mine barn, før jeg gir bort noe, og dessuten så gir norge 2 milliarder i forba**a u hjelp i året, av mine skattepenger, åsså står du her i tillegg å tigger penger av meg, hva med de eldre i landet vårt da, som ikke har det bra, hadde vært bedre å gi noe til dem? Så for min del, kan du reise å ryke..... ja tenk det sa jeg, da kom han med et tørt, så du liker at barn sulter på andre siden av jorden... Så måtte jeg fortelle han, at barn i norge sulter også, men dem dreit vel han i, og ja det gorde han, for de kunne jo få sosialhjelp.... Jæ*la tulling..... Sa at jeg gadd ikke diskutere med pskyke folk, uten peiling!

Skrevet

Vil ikke påstå at han ikke hadde peiling, det er jo sant som han sa - at forskjellen på her og der er at her er det mulig å få sosialhjelp hvis alt skulle låse seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...