heisand? Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 ? lurer på om jeg skal ta interiør til neste år. er det lett å studere på egnehånd? jeg har ikke gått på skole på 7år tror jeg det er
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har (men ikke fullført *rødme) og det gikk veldig greit så lenge jeg hang på. Forumet er uvurderlig og enda bedre hvis du enten får kontakt med noen i nærmiljøet som du kan gjøre oppgaver sammen med, eller får noen på msn som du kan konferere med om det er noe du ikke skjønner.
heisand? Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 men man har jo en lærer å snakke med, tar det tid før man får svar av h*n? kan man ta eksamen senere om man feks er rundt fødsel eller annet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Joda, du får svar fra lærer også, men så vidt jeg husker "i løpet av dagen" elelr til dagen etterpå, og sånt hadde ikek jeg tålmodighet til ;o) Du må ikke ha eksamen til et gitt tidspunkt, bare innen 2 år fra start for å få det godkjent. Jeg syns eksamensgreiene var litt klønete (bor ikke sentralt på østlandet så jeg måtte enten ta fly bort eller organisere med en skole her jeg bor), men du kan som sagt ta den "når du vil" innen tidsfristen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå