Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 jeg er idag i min 4 uke, dvs at jeg er helt nygravert. og nå er jeg blitt livredd for å ha sex før uke 12 :/ stakkars samboeren min.. jeg hadde en sa i mai, og da begynte jeg å blø etter sex.. skal det vært større fare for sa når man har sex så tidlig, eller skal det fungere å ha sex uten at noe skummelt skal skje? høres kanskje rart ut det her hehe.. men er litt redd for å miste spiren min
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Du er ikke alene, sånn var jeg sist og, og samboeren min sa den gang at han ville vente til etter uke 12. Det skal ikke ha noe å si og være helt ufarlig, men jeg har IKKE lyst og det har ikke han heller før det er "trygt" Det høres hysterisk ut, noe jeg absolutt ikke er på alle andre områder.. men..jeg er ikke flau over å si det og samboer er helt enig med meg.. Mange andre måter å koose på og ta vare på hverandre i akkurat de første ukene
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Vi har det helt likt. Jeg er litt nervøs for å ha sex enda, er i uke 7...og min samboer er helt forståelsesfull. Men da finner vi bare andre løsninger;) Vær kreativ!!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 uff. det værste er jo at jeg har lyst på sex, men ikke tørr ARGH!! vel vel, vi får snakke mer om det og se hva vi kan få til.. å vente 8 uker er jo veldig lenge da.. men kort i det store og hele seff.. takk for svar jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå