Gå til innhold

clearblue- tester - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk svakt kryss på clearblue denne morgenen. Er så redd for å bli at jeg ikke er gravid. noen som har fått kryss uten å ha vært gravid?

jeg har alle symptomene på at jeg er det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har testet med Clearblue uhorvelig mange ganger (prøvde i over 2 år uten resultat) og jeg har aldri fått kryss (verken svakt eller sterkt) uten at jeg har vært gravid :o) Ta en ny test i morgen - er det en "kjemisk" graviditet (aldri helt skjnt hva det er for noe) så tror jeg at et evt kryss forsvinner nokså fort igjen, er du gravid vil den være sterkere :o) Lykke til! - jeg tror en strek er en strek, det har det i alel fall vært for meg :o)

Skrevet

et kryss er et kryss så du er nok gravid:)

krysset blir sterkere etter hvert som hcg øker

gratulerer;)

Skrevet

tusen takk, blir på gråten her jeg sitter :) skulle hatt mensen i går, og den er alltid presis, så da får jeg kanskje legge bekymringene til side :)

Skrevet

Jeg tok en test fra billigtester.com først, og fikk en veldig veldig svak test, så jeg kjøpte en digital cb, og på den så står det enten gravid eller ikke gravid med bokstaver. Det var ganske deilig å lese at jeg var gravid, så var det ikke noe tvil. Men de sier også at en strek er en strek uansett styrken på den. Testen reagerer på hcg, og har du det ikke så slår den ikke ut. Så jeg tror nok det var en positiv test for deg og at du er GRAVID.

Lykke til!

Skrevet

Hei.

Jeg testet med CB digital 3 og 4 dager før ikm og fikk svakt kryss. Tørte ikke helt å håpe, men som venninner av meg sa, ett kryss er ett kryss. :) Dette var en lørd og sønd. Mand etter jobb kjøpte jeg den CB som det står gravid/ ikke gravid. Den skal man jo ta på morgenurinen når det er før ikm, men jeg klarte selvf ikke vente, så jeg kjøpte en til morningen etter også. ;) Testen sa gravid innen det hadde gått 1 min. :) :) I morgen er jeg 8+0... :)

Lykke til!!

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :)
Skrevet

Du er gravid, ingen tvil om det :)

Jeg testet 4 og 3 dager før ikm med den og fikk et veeeldig svakt kryss, jeg trodde på det med engang fordi det var sånn det var når jeg var gravid med tobias også :)

Måtte ta en digital også nå og det poppet opp Gravid med en gang :)

Skrevet

Får du eit kryss er du gravid, ikkje nokon tvil om det :) Gratulerar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...