Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 min svigermor, er så veldig fjern. hun er ikke interissert i snuppa vår, og heller ikke i den nye som skal komme. hun klarer knapt å passe på snuppa om jeg skal på do liksom. helt tragisk. hu er så sjøl optatt å egoistisk at jeg blir kvalm. å alt hun gjør går ut på å prøve å få sambo til å få dårlig samvittighet ovenfor at han ikke hjelper henne og slike ting. hun er jo såååå syk vet du. men så skulle sambo hente en seng for henne på butikken en dag, en ny en som hun skulle kjøpe, det var jo greit det da, å sambo henta senga å la ut for den. når han kom med den måtte han sette den sammen og legge ned den gamle, noe han ble litt irritert for, fordi det var ikke derfor han hadde kommet. å så til betalingen, nei hun hadde ingen penger nå, så han skulle få pengene når hu fikk penger på fredag. irritabelt nok siden vi bare har en inntekt i sommer. og det er skralt nok siden sambos lønn går til regninger og lån som regel. hun kom hit på lørdag på besøk, da skulle jeg handle inn litt for vi skulle jo få penger av henne. men da kom hu med halvparten å sa at hu hadde ikke mere????? HVA ??? kan du kjøpe deg ting på andres regning å nå da? å sambo sa ingen ting. jeg ble så forbanna når jeg fikk høre det. fikk ikke høre det før i går jeg da selvsagt. å så har hu sittet til meg på lørdag da, og fortalt at til uka skulle hu ta bussen inn til byen noen dager fordi det var så kjedlig å sitte hjemme??? DET HAR DU RÅD TIL LIKSOM??? men at sønnen din og familien skal ha penger til mat, det er ikke nøye.. ÅÅÅÅÅH, jeg er så forbannet. var visstnok ikke store summen, men alt utgjør noe når en er blakk. ikke nok med det, men så måtte sambo kjøre dem hjem også, så bensina som jeg har på tanken for å komme meg til sykehuset er jo ikke der lengre... blir så forbanna arg....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Dere må jo bare si at hun er nødt til å betale tilbake, for dere har regninger som forfaller og trenger mat. Og at hvis ikke tar dere senga og selger den og beholder pengene.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 er jo helt utrolig at et voksent kvinnfolk skal kunne gjøre noe sånnt. kan ikke sende folk som jeg kjenner på butikken for å handle mat med til meg jeg heller, for så å si at nei, jeg har ingen penger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå