Gå til innhold

Hjelp!! Bør vi avlyse bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i slutten av august, og tiden går veldig fort frem til bryllupsdagen....

Er nå i uke 29 +4, og innlagt sykehus pga mistanke om svangerskapsforgiftning. Sykehuset jeg er innlagt på er langt unna hjemme, da vi er avhengig av prematuravdeling, hvis nå gullet vårt skal komme før tiden.

De siste dagene har diskusjonene gått mye rundt bryllupet, og om hvor vidt vi skal avlyse eller ikke. Jeg mener at vi kanskje kunne utsette bryllupet i ett par mnd, da vi allerede har lagt ned veldig mye jobbing i forberedelsene, mens min familie mener at dette går bra og at vi kan gjennomføre.

Hvis vi nå må avlyse eller utsette, mener jeg at gjestene har rett til å få vite det i god tid før, da det er mange som er tilreisende.

Noen her inne som har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville utsatt, men det er kun du (og brudgommen) som kan bestemme hva dere skal gjøre. Når det er mistanke om svangerskapsforgiftning bør man ta det med ro til babyen er født og det blir nok vanskelig hvis dere skal gjennomføre bryllupet. Dere kan jo evt gjøre det formelle når dere har planlagt og ta festen senere.

Skrevet

Jeg hadde utsatt. Hvis det er mistanke om svangerskapsforgiftning og du må ta det med ro, så ville jeg (hvis jeg var i dine sko) ikke klart å slappe av og hygge meg på en så viktig dag som bryllupsdagen er. Syns du skal gjøre det du føler er riktig for deg!

Viktigste er at det går bra med deg og barnet. Det er jo aldri for sent å gifte seg, det kan man alltids gjøre en annen dag ;o)

Skrevet

Hadde i allefall utsatt festen! Det er nok stress fra før i hverdagen, og når man i tillegg er gravid med syptomer på sv.skapforgiftning bør du ta det med ro, og heller gifte deg senere. Det er mye viktigere med din og barnet ditt sin helse enn et bryllup!

Men hvis du vil være en gift konemor når barnet blir født, kan jo du og mannen din gifte dere på tinghuset, og ta festen når det passer for dere :-) Det ville jeg ha gjort i allefall!

Og hadde jeg vært din venn og gjest i ditt bryllup, hadde jeg nok ikke brydd meg om at det ble utsatt. Ville gitt deg en stor klem og en diger bukett blomster og masse snop i "nå må du ta vare på deg selv gave"

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...