boble <3 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Virker litt stille her nå, mange som sover eller er på jobb? Jeg har ei uke til med feire, så vi skal bare kose oss denne uken. Desverre skal vi ikke reise bort før i oktober, så håper virkelig det blir litt sol på oss her hejmme.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Morn - har stått opp ufrivillig tidlig med mini, så stikker innom her en liten tur mens jeg venter på at han skal bli trøtt igjen slik at jeg kan legge eg igjen sammen med han og sove et par timer til. Gjesp! Meldt ganske kjedelig vær her idag, så dette tror jeg blir en trøtt dag. Men imorgen kommer sola:-)
boble <3 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Lille snupp bruker å ha en lengre dupp i 09 tiden, tenkerj eg dupper litt jeg også da. Nå sitter hun fullstendig oppslukt med sin nye råååsa trehjul sykkel:0) Meldt kjedelig vær her også,med bedring i morgen.Håpe, håpe!
Finansen Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Morn:=) Jeg må desverre sitte på jobb og slite jeg... kan nesten ikke vente til kl er 15 og jeg kan gå
boble <3 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Håper tiden på jobb går fort Finansensånn at klokken plutselig er 15.00:0)
NoDoubt Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Mårron;-) Jeg sitter og venter på at søsteren min skal komme innom og vise oss kaninene som hun er å kjøper nå. Blir kjekt å kose litt med de små nøstene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå