Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man det? Skal man bare ringe direkte og spørre om de og de fagene er ledig, eller kommer det en liste når klokka er åtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel liste kl. 8?

Skrevet

Hva skal du kikke etter forresten?

Skrevet

Lektorutdanning i nordisk.

Må jeg ha poengsum etc klart? Studiekode, osv? *helt grønn*

Jeg er så spent, jeg klarte bare å sove 2 timer i natt:S Livredd for å forsove meg! Og livredd for at det ikke er ledig! =(

Skal du også benytte deg av restetorget?

Skrevet

Men hva skjedde egentlig med opptaket ditt? Du har jo egentlig søkt dette. Kom du ikke inn fordi de ikke fant papirene dine? Da skal du jo egentlig komme inn om de har gjort en feil..

Jeg skal bare kikke litt jeg da. :) Om det er noe gøy som jeg kan snuse på deltid ved siden av det jeg skal gå.

Men hvor legger de det ut? på s.o. sine sider?

Jeg er egentlig hjemme syk i dag, sov kun 3timer pga magesmerter osv:(

Skrevet

jeg skal søke, ringte til samordna forrige uke, det skal stå direkte nummer på restetorget.. HUFF jeg er sååå nervøs nå.. leste enne artikkelen på vg! Og det sto:

"Universitetene i Oslo og i Bergen, Norges Handelshøyskole og Arkitektur- og designhøyskolen i Oslo har for eksempel ingen ledige plasser i år."

Neei :( skal søke på UIB

Skrevet

Jeg har ikke snakket med dem enda. MEN, jeg kom på en ting i helga, da jeg sendte papirene så fylte jeg ut navnet mitt og adressen min på avsender. Ergo; de kan ikke ha kommet bort i posten, da hade jeg fått det sendt i retur i såfall.

Jeg sjekker restetorget først. Om det ikke er der, så må jeg klage på det som har skjedd med papirene mine. Lektorutdanningen var mitt førstevalg, ja.

Uff, jeg leste innlegget ditt (og svarte deg). Høres ikke noe godt ut=/ Men nå slippr du hvertfall å lure på hvor mensen ble av og er klar for en ny pp! :D Aldri så gale bla bla bla, hehe.

Skrevet

Hva skal du søke marsprinsessen? Hva med noen fag på HiB mens du venter et år f.eks.?

Skrevet

Tuller du!? Helvete!

For mannen min leste i BA at UiB hadde 600 ledige plasser:/ Faaaaaeeen... nå fikk jeg skikkelig angst! =(

Skrevet

Jepp, det er sant. Men håper jeg slipper mange perioder til av dette. Er fælt. Og plagsomt.

Skrevet

Vent og se. Vi får vite nå snart.

Men olgamor, om de har rota bort papirer så har du visst rett på plassen din (om du kvalifiserer).

Skrevet

jeg lurer på om hvis jeg tar et av studiene som er ledige på restplass nå, kan jeg eventuelt si det fra meg igjen innen studiestart??

Skrevet

Selvfolgelig. Du kan si opp enhver studieplass naar du selv onsker.

Skrevet

Ett eller annet sted har de forsvunnet=( Men når jeg ringer, er det opptaket hos UiB jeg ringer? Da kan jeg i så fall ta dette opp med dem da.

Skrevet

Men om man får plass gjennom restetorget så må man si fra seg ventelisteplass på andre studier?

Skrevet

Dere prøver jo så smått på en til om jeg ikke husker feil, så kanskje dette er siste gangen på langt over ett år? ;-)

Skrevet

He he, ja, håper det! :D

Skrevet

Spurte pilen om det isted, for venninnen min staar paa venteliste paa studiet hun helst vil inn paa, men har ogsaa tenkt aa finne et studie gjennom restetorget. Hun mente at hun mest trolig kunne faa en restetorg plass og fortsatt staa paa venteliste paa annet studie, men hun var ikke sikker. Dette kan du trolig opplyses om gjennom en eller annen person som jobber med de greien, regner jeg med...

Skrevet

At man ikke mister den altså?

Høres jo egentlig merkelig ut, siden man mister retten til venteliste på vanlige studier man sier ja til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...