Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har så lyst til å kjøpe den til lillejenta mi: http://store.wellappointedhouse.com/piflswanddrf.html Vær ærlig!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg syntes ikke det:-). Den var kjempefin!! prisen var "litt mye", kanksje, men har du råd, så hvorfor ikke:-)?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Ja, jeg synes den prisen var veldig stiv, men så likte jeg ikke sengen. Liker jenta di den da?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 synes den var kjempefin jeg da! stiv pris,men enn må jo ut med litt for slike varer! hadde vært i himmelen hadde jeg fått en sånn seng da jeg var liten!hehe.. selv kjøpt en skikkelig kul bilseng til min 2åring!hehe..(falt godt i smak hos han hvertfall;) synes det er morro med noe litt uvanlig!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Nydelig seng : ) Så har du råd, så er det vel bare å kjøpe!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes den var skrekkelig, men så er jeg ikke på den rosa prinsessebølgen i det hele tatt, da :-) Jeg rygga nesten i stolen da jeg åpna linken;-)
Banshee Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Jeg likte den ikke og prisen var jo latterlig høy. Men vil du ha den så kjøp den da ;P
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Tja, ikke det fineste jeg har sett. Liker dessuten ikke rosa saa veldig godt, saa fargen var et minus. Hadde den vaert hvit, hadde den vaert finere. Men den er ikke direkte stygg, den er grei nok.
prekæs Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Som loppemarked og bruktbutikktulling kan jeg tipse om en ting. Det er temmlig enkelt å få tak i noe lignende brukt. Har sett slike senger ofte, noen ganger i mahogni og annet edeltre. Har en bekjent som har noe lignende som dobbelseng. Kjøpt på fretex og malt. For under tusenlappen. Så kan du jo legge pengene i en fantastisk madrass i stedet:)
Resilience Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes den var finere i hvit, men det er min smak da. Den kan jo sikkert males når hun blir lei av rosa. Og det er vel en fordel med en seng til femten tusen...? Jeg synes den var fin!
AndreVonDrei Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Er ikke helt på det rosa, prinsessekjøret jeg heller, men hadde jeg vært en jente som likte denslags, så hadde jeg blitt ellevill hadde jeg fått denne sengen :-)
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Jeg ville ikke kjøpt den, men smak og behag er jo så forskjellig. Forøvrig ville jeg aldri betalt femtentusen for en seng, uansett hvor godt jeg likte den.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Den var altfor mye! Skulle jeg betalt så mye for en seng barnet kanskje syns er flaut å ha om noen år, hadde jeg i alle fall ville hatt en som såg mer solid. Såg så puslete ut syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Hehe!!! Tydelig at det er viktig å få barna godt plassert i kjønnsrollene her ja, med bilseng til gutten og prinsesseseng til jenta. Men helt ærlig så var det en stiv pris på et produkt som virket svært spinkelt, skal du likevel bruke så mye penger er det vel bedre å få en snekker til å bygge noe tilsvarende men mye mer holdbart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå