Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fallt også ut av vinduet som 3-åring! 4 meter rett ned. Mamma påstår at det var da jeg ble som jeg er. Men jeg har en mistanke om at hun bruker det som en unnskyldning for at folk ikke skal tro at det er arvelig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker det så godt! Jeg drev å kasta en vaskeklut mot søsteren min, som var 2 år, og så endte den langt opp mot haspen i vinduet. Og med det samme jeg var oppi vinduskarmen, tenkte jeg at "hm, momtro om vinduet går opp om jeg gjør SÅNN?"

....og ut falt jeg, rett ned på en sykkel som sto der.

Vi var i Mo i Rana hos tanta og onkelen min, og alle trodde vi var trygge og rolige på barnerommet til søskenbarnet mitt.

Og så hører de en unge hylskrike uti gangen, og tenker med seg selv; "Hvem i alle dager er det som har en unge ute på denne tiden av døgnet??" (Det var seint på kvelden).

Vel..det var meg. Og jeg havnet på sykehus med sykebil og lå der ei stund. Husker rommet jeg lå i, tilogmed. Jeg husker at det var iallefall 4 av oss på samme rom, og at jeg ikke turde tisse på potta. Jeg husker jeg ikke klarte det, og at jeg tisset ut meg den natta..

Jeg var 3 år, og husker enormt godt fra akkurat det her. Ei jente på rommet hadde ei rød veske. Hun hadde en gipsa fot i strekk.

En baby, og et annet barn som hadde en hel popkornpose for seg selv i senga.

Og så ble jeg venn med en gutt i gangen, og vi lekte med en trekkoppbil, som vi kjørte frem og tilbake.

Pussig som jeg husker fra det her...var vel litt dramatisk, og kanskje derfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...