Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Betaler jo strengt tatt 350 kr i mnd for å få leggene vokset, og nå kjøpte jeg alt jeg trenger på nett for 900 kr (inkl en refill)... Gleder meg til det kommer Kjøpte også voks for å ta bikinilinja.... Har aldri gjort det før, men kanskje noen her som har erfaring?? Vondt eller ei? Blir kjekt å kunne gjøre slikt hjemme, når jeg selv vil Og der jeg ikke kommer til selv ordner gubben Han er nemlig veldig lærevillig, spesielt etter vi fant ut hvor billig det egentlig var
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hvor har du bestillt det? Er det "salong-utstyr"?
Gjest det spirer og gror Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 hva er rullevoks i forhold til vanlig voks da??? bikinilinja mi får INGEN røre med voks i alle fall.. :-O ;-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 rullevoks er bare en annen måte å påføre det på... isteden for en krukke med voks som du kliner på så er det som å ta på en deo liksom... du bruker strips og drar av som vanlig
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 jeg googlet "rullevoks" og fikk og bla en annonse på finn.. så gikk jeg inn på forhandleren der, og bestilte... Det ser akkurat ut som den greia hu i salongen bruker hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå