Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 storebror sitt rom i dag, synes det ble litt stille igrunn, mistenkelig stille, så måtte jo sjekke ut hva hun drev med og der sitter hun på gulvet med tusjene til storebror og har tegnet fra foten og til knærne på begge beina .-) SE! sier hun og smiler :-) lol
OsloMor Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 He-he, stillhet er alltid grunn til mistenksomhet;)
reven37 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja kjenner til den. Med en gang det er stille sjekker jeg. Det lært jeg etter at lillegull og nabojenta klippet hverandre- 1 mnd før byllupet vårt hvor hun skal være brudepike. Og nå har hun fått en "moderne" alternativ kort lugg. SUKK. Blir spennende å se hvordan jeg skal få dette til å se bra ut. Kan jo ikke hyle høyt, men mor er ikke happy !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå