Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

storebror sitt rom i dag, synes det ble litt stille igrunn, mistenkelig stille, så måtte jo sjekke ut hva hun drev med og der sitter hun på gulvet med tusjene til storebror og har tegnet fra foten og til knærne på begge beina .-) SE! sier hun og smiler :-) lol

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, stillhet er alltid grunn til mistenksomhet;)

Skrevet

Ja kjenner til den. Med en gang det er stille sjekker jeg. Det lært jeg etter at lillegull og nabojenta klippet hverandre- 1 mnd før byllupet vårt hvor hun skal være brudepike. Og nå har hun fått en "moderne" alternativ kort lugg. SUKK. Blir spennende å se hvordan jeg skal få dette til å se bra ut. Kan jo ikke hyle høyt, men mor er ikke happy !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...