Gå til innhold

Sammenheng mellom bekkenløsning og vente gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at de fleste som sliter med smertegivende bekkenløsning, og det å få gutt. Selv har jeg trøbbel med BL, men vet ikke hva jeg venter... Men av de jeg kjenner som også har slitt veldig med BL, har stort sett alle fått gutter....

Hadde vært gøy å se om dere har noen erfaringer med dette, om dere har BL og om dere vet hva dere får...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh..tviler sterkt på denne teorien ja... Jeg venter jente og har ille bl.. mamma fikk meg og søstra mi.. bl begge ganger.. 2 venninner som har fødd jenter nå..kraftig bl....

hehe.. så jeg tror ikke det har noe sammenheng i hele tatt....

Skrevet

jeg tror ikke den teorien stemmer, ikke for meg ihvertfall. jeg venter gutt og har ikke hatt noe BL problemer i det hele tatt. Jeg har egentlig problemer med ryggen fra en sykdom jeg har men dette har faktisk gått over nå som jeg er gravid, helt merkelig har slitt med det i mange år. Så dette ble helt motsatt for meg hehe:)

Skrevet

merkelig med det du sier, for i mitt tilfelle stemmer det!

fikk en gutt for to år siden, å da var jeg hardt rammet av BL, brukte krykker og var sengeliggende etter fødsel! helt grusomt vondt! sitter nå å venter ei jente, termin om to uker! å har bekkenlåsning på h.side og litt bekkenløsning, men ikke i den grad at det hemmer meg i dagliglivet!l er ikke verre enn at jeg merker det ved mye arbeid, ligger lissom ikke å vrir meg i smerte! å de anbefaler jo overhode ikke at en skal bli gravid så tidlig etter en kraftig BL!blir som oftest verre fra gang til gang! men ikke hos meg heldigvis! vet ikke om det har noe med at jeg venter jente denne gangen, tror nok det er tilfeldig egentlig! men stemte hvertfall her!:)

Skrevet

hehe, tror ikke det stemmer. Har en gutt fra før, hadde bl. Venter jente nå og har enda verre bl.

Skrevet

stemmer ikke på meg... fikk gutt forrige gang og var ikke plaget med bekkenet... denne gangen venter jeg jente og har vært en del plaget med bekkenet.

Skrevet

Tror ikke det stemmer! Jeg har jente fra før, og venter gutt nå, og har hatt bekkenløsning begge ganger

Skrevet

Jeg venter gutt, og har Ikke bekkenløsning.. så her stemmer det ikke:o)

Skrevet

Har ikke bl og venter gutt

Skrevet

jeg var sengeliggende på slutten av sist svangerskap pga særdeles kraftig bl. Fikk jente. Denne gang venter jeg gutt og har bare litt bekkenløsning.

Skrevet

det tviler jeg på. Har fått bekkenløsning i uke 11 md nr en som var jente, i uke 8 med nr 2 som var jente og i uke 12 med den lille i magen nå som er en gutt. Så her er ingen forskjell. Kom like tidlig med alle tre, og sliter med det med alle tre.

Skrevet

Tusen takk for at dere har svart, morsomt da....

Og leit at mange av dere har fått verre plager etter hvert svangerskap, da kjenner jeg nok at det kun blir 2 barn på meg ja, hihi... men det er nok verdt ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...