Gå til innhold

Tror dere på gjenferd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange tror,og har dere opplevd noe selv?Jeg snakket med en som "ser",og hun sier at alle personer har en med seg hele tiden,en som passer på en! Vært spennende og visst hvem som i tilfelle passer på meg!Det kunne nemlig være for eksempel bestefaren til en venninne,eller faren til en gutt i gata! Altså eksempler på hvem som passer på oss.. Syns sånt er så spennende=) Gidder ikke diskutere sånt med samboer,han tror nemlig ikke!!!he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt,interessant med andre meninger:)

Skrevet

Like mye som jeg tror på julenissen.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vet de finnes, har sett skal vi se, iallefall tjue av de... :o) Om jeg ser noen flere vet jeg ikke ennå, det får tiden vise...

Skrevet

Ja, jeg tror deter mer mellom himmel og jord... Kjenner folk som opplever ting og som har evner av ulike slag.

Skrevet

ja vi har noen her. så tror ikke, men vet at de finnes

Skrevet

NEI! Men jeg både tror og vet at det finnes alt for mange mennesker med manglende kritisk sans som burde bestrebe seg mer på å vektlegge rasjonalitet.

For noen kan det se ut til at det å tro på sånt egentlig fyller ut et behov i personens eget liv (f.eks at man ikke er klar over at man kjeder seg og at i stedenfor å gjøre noe med det så bikker man over i det overnaturlige).

Skrevet

JA.

Har sett et spøkelse og opplevd mange ting som tilsier at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan forklare.

Skrevet

Hørt om hjernens biokjemi?? Tro ikke alt du ser, da ender du opp med å se alt du tror...

Hilsen Tjukkebolla

Skrevet

Tjukkebolla, hvordan forklare hjernens biokjemi når to eller flere ser eller hører det samme?

Jeg og datteren min hørte begge to et nyfødt barn gråte i 2.etg i huset vi bor i, samme dag som barnebarnet mitt ble født hjemme i Norge. Var ikke til å ta feil av, og begge hørte det samtidlig.

 

Alt det andre har jeg dokumentert etterhvert som ting har skjedd, og ikke har jeg det for kjedelig heller ;o)

 

Men det kan du lese om her:

http://www.barnetmitt.com/forum/thread/10868701

 

Hilsen nordlyset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...