Gå til innhold

begynner dere på julegavene nå når det er salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte den første julegaven denne uken,..hehe.. var så masse fint på salg så kjøpte noe til en liten jente.;) tenker jeg skal ut å prøve å finne noe fint på salg... da kan de jo få mye mer enn de pleier..;)

flere som gjør det? vi har jo så mange og kjøpe til så er greit å begynne tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fordi det er på salg.

Men synest det er veldig greit å starte på julegavene på denne tiden ja!

Er så mye lettere å finne noe som passer til da, enn når en må lete etter enn gave til hver og en på kort tid.

Blir så mye mer "personlig" og gjennomtenkt.

Vi har også lange lister, og hadde nok ikke fått gjort annet enn å tenke på julegaver om vi skulle tatt det til "juletider" ;)

Skrevet

Tror aldri det har skjedd at jeg har kjøpt en julegave før i november...

Skrevet

Nei, jeg syns det er litt tidlig.

Skrevet

Begynner somregen i oktober. Nå er for tidlig pga da får jo ikke folk byttet gaven hvis dem ikke liker den...

Også synes jeg det blir litt for dumt og gi sommerklær i gave på vinteren... (har noen som alltid gir oss det, på sommerbursdagen til gutten så får han vinterklær i gave som dem kjøpte på salg i januar og det blir for dumt for meg)

Skrevet

Tja, men kjøper gavene på sommern lell. Kjekt å være ferdig tidlig. Blir bare stress når jula nærmer seg. Har ordnet 9 gaver til nå...

Skrevet

ja med 1 inntekt å mangel på jobb så må jeg starte nå. kjøper ting jeg hvet de kommer til å like da. vi har laaaaange lister både på min og sambos side så ser ingen ende i d jeg. bruker jo mange 1000 i gaver vettu.

Skrevet

det smarteste er egentlig å feire litt senere julaften og kjøpe når det er salg på ny året hehe

Skrevet

Julegavestrikkingen min startet i april!?!

Hobby i tillegg slik at det blir mindre stress, men det er klart folk syns jo det er rart. Greier ikke strikke fortere jeg, hehe...

Dessuten er det deilig å tenke på at jeg allerede er ferdig med 8 gaver til venninnene. Moro å se at de bruker det jeg lagde i fjor også.

Kan bli varmt å holde på med om sommeren da.

Ellers starter jeg vel ganske tidlig med julegaver sånn ellers. Jamt gjennom hele høsten egentlig. Føles lettere økonomisk, bra man er lettlurt, hehe...

Skrevet

Har faktisk noen julegaver klare, ja, men ikke fordi det er salg.

Det er gaver jeg har funnet som jeg bare måtte kjøpe.

Har en gaveskuff og det syns jeg er så praktisk :o)

Skrevet

Har tenkt å begynne hvert øyeblikk som helst, men aner ikke hva vi skal gi til noen. Er ikke så forferdlig oppfinnsom heller lissom. Men forsøker å tenke etter når jeg ser ting på tilbud. Det eneste som er litt dumt er at det er masse sommer stæsj på tilbud nå, og det blir litt feil. Til niesene våre og våre egne unger venter vil til nærmere jul fordi det er lettere å kjøpe "riktige" leker eller klær da.

Skrevet

Liker egentlig ikke å kjøpe gaver til folk på salg,for hvis det ikke skulle passe eller falle i smak,har de ikke mulighet til å bytte det.

Men hvis det er en spesifikk ting jeg VET noen vil ha,hadde jeg kanskje kjøpt det på salg =)

Skrevet

Jeg får ikke til og handle julegaver før jeg har julestemning og må helst ha snø=)

Meen,i år må jeg handle litt tildligere siden rusket i magen kommer midt i jula=)

Skrevet

hehe.. smart av deg, men nei, jeg begynte på julegavene i mars jeg.. jeg prøver så godt jeg kan å lage alle julegavene så.. og det tar tid!

Skrevet

Jeg synes det er veldig fornuftig å begynne julegavehandlingen tidlig og tenker alltid at jeg bør det, men det er sjelden slike planer blir virkelige, jeg er litt treig...

Ellers synes jeg ikke det er noe galt å kjøpe gaver på salg, så lenge det er noe du virkelig tror mottakeren vil like. Forstår heller ikke hva som er galt med å få sommerklær om vinteren eller omvendt, så lenge de som har kjøpt har beregnet riktig størrelse. (tenker først og fremst på små barn)Man kommer jo til å trenge det, og det er mer sannsynlig at man ikke har alt man trenger til sommeren i jula. Hvis man får vinterklær om vinteren til små barn er det vel sannsynlig at man får noe man allerede har...

Forøvrig synes jeg det er hyggelig at du ikke har fått noe kjeft ennå. Var et innnlegg for en stund siden om hvor grusomt det er å gi salgsvarer i gave, og det var mange som var enige om at folk som kjøper gaver på salg var slemme, gjerrige, blottet for god smak osv...

Skrevet

Ja jeg har begynt ;) har til og med begynt på julekalenderen til sambo. Og det er fordi det er salg og ting er litt billigere enn vanlig.

Julegavene tenkte jeg begynne på litt tidlig i år slik at det ikke blir noe stress rett før jul. skal heller kose meg i førjulstiden sammen med lillemann og sambo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...