Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 men ingen andre symptomer. Eneste var at hun brakk seg i går kveld, men det kan jo bare ha vært at hun drakk litt fort. (Hadde feber da og). Pleier jo liksom å være snørrete, ha oppkast og diare eller ha vondt i ørene eller noe ved feber, men nå skjønner jeg ikke hva det kan være.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 kanskje det er den 5.barnesykdommen el hva den nå blir kalt, da får de utrolig høy feber, varer i ca 3 dager om jeg ikke tar helt feil så går det over igjen.... uansett, vraer feberen i mer enn 3 dager så kom dere til legen ...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Ok, hun var varm et par dager før vi målte feberen (da hun var såpass varm at den tipper over 40). Så da er det sannsynligvis ikke det :-/ Skal til legen senere i dag. Har vært på ferie i Danmark akkurat da.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Snuppa her har også feber,men spyr i tillegg da:( Like føre jeg gir helt opp:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå