Gå til innhold

Lillemor har over 40 i feber..


Anbefalte innlegg

Skrevet

men ingen andre symptomer.

 

Eneste var at hun brakk seg i går kveld, men det kan jo bare ha vært at hun drakk litt fort. (Hadde feber da og).

 

Pleier jo liksom å være snørrete, ha oppkast og diare eller ha vondt i ørene eller noe ved feber, men nå skjønner jeg ikke hva det kan være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er den 5.barnesykdommen el hva den nå blir kalt, da får de utrolig høy feber, varer i ca 3 dager om jeg ikke tar helt feil så går det over igjen.... uansett, vraer feberen i mer enn 3 dager så kom dere til legen ...

Skrevet

Ok, hun var varm et par dager før vi målte feberen (da hun var såpass varm at den tipper over 40). Så da er det sannsynligvis ikke det :-/

Skal til legen senere i dag.

 

Har vært på ferie i Danmark akkurat da.

Skrevet

Snuppa her har også feber,men spyr i tillegg da:(

Like føre jeg gir helt opp:(

Skrevet

ysj :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...