Frk Vims Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Leser et innlegg om barnevogner, og der skjønner jeg det slik at du skal ha nr 4? Ble bare så vanvittig nysgjerrig på det, har fått noen svar av deg tidligere ang det å få nr 4, og følt at dere har hatt det så likt oss som mulig ang det å bestemme seg for å få eller ikke. Lyst til å høre fra deg... Hva fikk dere til å bestemmer dere? Når kommer den lille? Selv er jeg vel delvis prøver, har sluttet med minipillen, venter mesen tidlig denne uka. Har ikke prøvd akkurat denne måneden, har fortsatt ikke helt bestemt oss. Litt spennende er det allikevel, selvom jeg ikke tror noe denne måneden! (Har skiftet litt på nicket siden sist, var 75mod-3 søte troll før)
Fire småtroll Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Heisann! Jada, jeg er på plass på bim igjen gitt ;-) Du har helt rett, vi har vært veldig frem og tilbake, skal-skal ikke om dette å få nr fire, også tok skjebnen saken i egne hender, om en kan si det sånn, he he.. Jeg sluttet på minipillen fordi jeg har såpass mange bivirkninger av den, samtidig kom vel egentlig mannen min frem til at kanskje vi skulle gi oss nå, komme oss videre fra babyfasen liksom. Så mens han mannet seg opp til å bestille time til sterilisering hoppet vi bare av i svingen, og vips ble jeg gravid :-) Fikk litt sjokk med en gang, selv om jeg selvfølgelig visste det kunne skje, men mannen min synes bare det er gøy og koselig. Så da blir vi firebarnsforeldre da... Synes det blir litt tett mellom de to minste, blir vel ca 21 mnd mellom, hun er jo så lita enda og skal allerede bli storestøster, men det går nok helt fint. Gleder meg veldig til den nye babyen kommer. Aner ikke hvor langt jeg er på vei, jeg hadde ingen mens når jeg gikk på pilla, og fikk ingen etter at jeg sluttet heller før jeg testet positivt, men tror nok jeg er ca 8 uker på vei. Skal på UL i morgen for å sjekke det, blir spennende. Tror det blit fint med fire barn jeg, må ha litt større bil da, men ellers er nok ikke overgangen fra tre til fire så stor. Kommer til å ta et par ekstra ultralyder også, for å sjekke at alt er som det skal der inne, men nå som spiren faktisk sitter er jeg ganske rolig og trygg, dette skal nok gå bra. Masse lykke til til dere også da, koselig med store familier synes jeg, blir spennende å følge deg videre og se når spiren sitter ;-)
Frk Vims Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Så spennende! Gratulerer så mye med graviditeten! Sikkert veldig greit at det gikk litt av seg selv uten at dere helt planla det! Er formen bra da? Blir jo en spennende dag i morgen med UL. Tror du storesøskenen vil bli glade for nyheten da? Her er det en som vil bli glad eventuelt (gutten på 8), mens jenta på 10 vil desverre bli sint til å begynne med tror jeg. Hun har gitt klart uttrykk for at hun ikke vil ha flere småsøsken (grunnen er nok at det er litt flaut, "ingen" som er fire barn i familien). Minsten vil vel ikke si noe fra eller til før det eventuelt er en baby her.. Vil gjerne høre fra deg etter UL i morra da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå