Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere erfarne søkere! Som jeg skrev på fredag har mine innsendte papirer til UiB forduftet og dermed fikk jeg ikke plass.

MEN! Siden jeg har generell studiekompetanse; kan jeg søke på Restetorget? De åpner klokka 8 i morgen. Mulig det er ledige plasser på studiet jeg ønsker *krysser fingrene* og da trenger man ikke å ha søkt tidligere på året (omslagsark, hvilket er kommet, men ikke vitnemålet).

Kan jeg? Er det mulig?

Hjelp hjelp hjelp... får ikke sove før jeg får visshet! Bedre å ringe klokka 8 og se om jeg får plass, enn å ringe for å krangle om papirer som er forduftet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, du kan prøve restetorget..

håper du får plass da.. å kjipt med paira du sendte.. lykke til

Skrevet

Tusen takk=)

Jeg har grått hele helgen takket være papirene som forsvant. Restetorget trodde jeg var for søkere som ikke kom inn på det de ville. Helt til mannen sa at han leste i avisen at alle kvalifiserte søkere kunne prøve der, uten å ha sendt inn hele papirmølla.

Jeg har nemlig aldri søkt på høyere utdanning før og er helt grønn. Men da ringer jeg på slaget 8 i morgen. Tror jeg har en god sjans, for i studiekatalogen sto det at alle kvalifiserte søkere fikk plass i fjor. Ååååå... jeg HÅPER! Bedre å få plass via restetorget enn å krangle med noen på opptakskontoret.

Skrevet

da mener eg mannen din har rett.. har bare lest det eg og skjønner du, har ikke søkt høgere utdanning selv.. men mener det er for alle altså.. så bare prøv :) ha på vekkeklokke ;) hehe..

lykke til da :)

Skrevet

Hehe, jeg skal sette den på til klokka 7, drikke en haug med kaffe og finne nummeret på nettsiden. SÅ! Skal jeg ringe! :D

Tusen takk for svar!!! :D :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...