Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen som har forskjellige fedre til barna sine? Hvor mange barn og med hvor mange forskjellige fedre? Var ung når jeg fikk den eldste, som nå er 8 år. Vi var ungdoms kjærester og har alltid hatt et godt samarbeid. Vi har alltid vært venner. Traff barnefaren til den yngste for 4 år siden, var et veldig komplisert forhold, psykisk og fysisk vold, barnefaren får i dag ikke ha samvær med ungen sin og det er rettsak etc i vente. Føler meg skikkelig mislykket over at jeg har to forskjellige fedre på ungene mine. Ønsker meg jo flere barn en gang i framtiden, da blir det jo en pappa nr tre da. Huff... Noen som har det slik?
Gjest anouschka with Love Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er alene med to barn med to fedre. En gutt på 11 år og en datter på 11 mnd. For å si det rett ut så er det vel mer mislykket som mamma å være i et forhold med en far som driver med mishandling? Jeg ville heller satset på å bygge opp selvtillit, stolthet og livet mitt alene. Så gått inn i forhold nummer 3. Om dere velger barn så er det deres valg. Her blir det definitivt barn nummer 3 med drømmemannen. Og jeg kommer til å gjøre godt grunnarbeid . Også mtp på meg selv som partner . Bryr meg ikke et sekund hva andre skule tenke om det så lenge barna har det bra Lykke til!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 2 barn med to fedre her også ! gutt på 11 år ( var gift i mange år) godt samarbeid med eksmann var singel i en del år baby på 3 mnd... samboer med en som ikke ble helt god da jeg ble gravid (planlagt), han flyttet ut under svangerskapet, har sett baby noen ganger men ikke hørt noe fra ham på lenge nå.. Har egentlig litt lyst på flere barn, men orker ikke flere fedre + begynner bli gammel selv..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 to barn, to fedre her også, og han siste fikk jeg uten å være sammen med han engang... hooo, alenemor-lett-på-tråden...(jada, har fått de blikkene..) Jeg håper drømmemannen dukker opp snart, og da vil jeg ha nr 3 med far nr 3.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 2 barn, 2 fedre her og.....og har lyst på barn 3 med mann 3.....men den mannen er ikke funnet enda.....hehe...håper han dukker opp snart for jeg begynner å bli gammel.....
Opp og ned er like langt Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 2 barn med to fedre jeg også. Førstemann var ikke planlagt, og forholdet skar seg da gutten var ett år. Andremann var planlagt, vi var veldig forelska, og hadde det veldig godt, men så kom det fram at han hadde det veldig godt med flere enn meg. Da han pulte ei mens jeg lå på barsel, var grensa nådd!! Unnskyld språket... Jeg skal ikke ha flere barn! Vi får heller skaffe oss en kjærlighetshund og ett feriehus i spania:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå