Leirha Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 .. Er det noe problem? Tenker på vondt i ørene osv... Vi skal reise om under 2 uker og gruer meg litt for det, han er rett over 4mndr nå.
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Ikke hvis du ammer/gir flaske ved takeoff og landing. Det går helt sikkert bra =o)
Joikaboll@ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Vi skal ut å fly om en uke, da er Linus 8 uker, har fått høre at jeg må amme når vi letter og lander. Har lite erfaring med dette selv.
Leirha Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 Åååå! Takk for tipset!Det hadde jeg ikke tenkt på, men det hørtes lurt ut.
Rita og rampetrollan! Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Dattra vår var 6 mnd første gang vi var ute å fløy, og det gikk kjempe bra! hun sov seg igjennom turen nedover da:P men på tur hjem var hun våken og reagerte ikke i det hele tatt! Hun hadde smokken sin da vi letta og landa, så tror det hadde litt med saken å gjøre^^, Hvor skal dere henn da?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Vi hadde aldri noen problemer med vondt i ørene da Småen var mindre og vi fløy. Gav han smokk ved letting og landing, selv om han ikke tok den gikk det helt fint. Har aldri ammet ved letting eller landing, redd for hva som kan skje ved bråstopp ...
Leirha Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Vi skal 2 uker til kreta. Han vil ikke ha smokk, så det må nok bli amming.
Gjest Gul stjerne Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 I tillegg til smokk og amming vil jeg tipse deg om å kjøpe nesedråper, som du drypper litt før du går på flyet. Det åpner luftveiene og forebygger tette øreganger. Ellers har jeg bare gode erfaringer med å reise med baby. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå