Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har 4 barn alene,gravid med nr 5. Ungene har ferie fra barnehagen,hatt det i 14 dager,og her sitter jeg med kraftig b.løsning,ei som er våken halve natta og gråter mye,på dagtid også,hun plages med magen.ungene bare sloss og skrik. Akorat nå er jeg bare så ufattetlig sliten. Vært lite søvn de siste 2 ukene. Merker at har god hjelp i b.hagen ja. Var meningen at de skal på ferie t pappan sin i morgen,har sett fram til det,han sa tidlegere i dag at han hente de i mrg, men i kveld sa han plutselig at det blir på onsdag. Jeg blir så sint altså! Familien min er på ferie,så har ingen som kan være b.vakt eller. Slitsomt at jeg ikke kan gå ut døra alene, må ha med meg overalt! Vet det er sånn og ha unger,men vanlivis har jeg b.hagen til avlastning, og når eg aldri får mye søvn,går en på tomgang da.og syke barn. Lurer på hvor jeg skal hente krefter!! Hvorfor må menn tenke kun på seg selv! De har det for enkelt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 4 barn alene og gravid? Hjelpe meg! Har du ikke noen til å hjelpe deg?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Har barnehagen til vanlig. Syns 4 uker ferie e lang tid for de som ikke får til og dra på ferie.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Har barnehagen til vanlig. Syns 4 uker ferie e lang tid for de som ikke får til og dra på ferie.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 hei!! vet så utrolig godt hvordan du har det!! ble alene etter bf dro 3 mnd før 5 mann kom. jeg har også kun bhg som avlastning. nå er 5 mann snart 10 mnd, å de er på "ferie" til bf 1 uke. å har den uka fri fra jobb også.. vet ikke hvor jeg får kreftene fra, er så sliten til tider at jeg hadde spist senga mi vist jeg bare hadde fått 1 time mere søvn.. eneste trøsten er at de vokser fort!! men kaos JA!! er de gamle barna dine da? mine er straks 11,8, straks 4, 2 og snart 10 mnd. klem fra ei som vet hvordan det er å være alene med fem barn:))
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Regner med dere nettopp har gått i fra hverandre siden du er gravid igjen. Hvis det er samme mann som er far til den siste. Hvis ikke har jeg ingen medlidenhet med deg. Velger du å få så mange barn bør du ha tenkt igjennom hvor krevende det kan være. Det er hardt arbeid og mye glede. Selv om du gjerne ikke hadde sett for deg å være alenemor så har du valgt å sette så mange barn til verden. Et parforhold er alltid et sjansespill. Suck it up! Hvis du ikke klarer å håndtere dine egne barn, så overlat halve (evt. hele) foreldreansvaret til far. Kommunen kan også stille med avlastning hvis det blir for ille.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 ehh. ja nå ble hun helt sikkert mindre sliten!!?? enkelte tar faktisk ansvar for de barna som blir til! nå snakker jeg kun om meg selv da, men de to yngste mine kom MED kondom!! å jeg klarte ikke å gjennomføre abort.. ( nr 2 kom på p-piller) gjør det meg da til en dårlig mor?? JA jeg er sliten,men det er fa.. meg fordi jeg tar ANSVAR å yter mitt beste hele tiden slik at barna mine har det bra!! du må være et lite menneske vist dette er alt du har å komme med!! du aner ikke hva du snakker om!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå