mamman til ana Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Var ute å syklet med hunden idag. Hadde en litt for stor herresykkel der begge bena ikke rakk ned i bakken. Plutselig skeiner hunden ut til siden, og jeg prøver å ta bena nedi bakken men det ender med at jeg får hele stangen rett oppi skrevet så det jooomer!! Meg og hunden tipper uti grøften begge to ned i en slags bekk.-- jeg hyyylte! Da jeg kom hjem kjente jeg det rant i buksa. Da jeg skulle kikke så rant det ferskt blod, og jeg hadde fått en stor sprekk(¨ritf) ved siden av kjønnsleppen, så nesten ut som om jeg måtte sy. Men jeg valger å vente til i morgen å se. Det var så vondt at jeg begynte å grine!!
Skravlefruen med huleboer Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Åh, fysj! Fikk vondt av å lese!! Håper det bedrer seg til imorgen!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 shit.. hørtes jo ikke bra ut da.... :-/ Men seriøst.. Tror jeg faktisk hadde dratt til legen...?? mye bakterier i det området også liksom da.. litt kjedelig å få en bakterie infeksjon der da liksom???? Må iallefall rense det godt og ha noe sterilt på.....
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Venter du til i morgen er det ikke sikkert du kan sy. Du burde jo absolutt ha sjekket det hvis riften var stor. Har forøvrig fått samme "skade" 1 gang og det var så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av. Håper du får en bedre dag i morgen.
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Kjære deg, det der må du få en lege til å se på!?? Hvis såret glipper og blør mye må du få det sydd.
mamman til ana Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg tror ikke det er noe vits i å sy nå nei. Mamma var heldigvis med meg. Hun sykklet rett bak meg, fikk med seg hele scenariet der jeg raste ned på stangen og tippet nedi grøfta! Jeg hyylgrein jo! Godt å ha mamman sin da. Det såret jeg fikk var en ganske så stor flenge, tror nesten det blør enda, blir sikkert ikke bedre i morgen. Kommer sikkert til å bli blå nedi der siden jeg slo bekkent så kraftig nedi stangen,..uuuuff.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Hadepåbadet!! Hils legen! Du må da få noen til å se på det der!!! Huff a meg, stakkars deg! Gå nå! Trøsteklem kommer her *klem*
Trenger hjelp!! Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 auuu,stakkars deg..Fikk vondt bare jeg leste dette..Håper alt går bra med deg..
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Auuu... jeg fikk vondt bare av å lese:/ Tror du bør kjøpe sykkel til deg selv og ikke buke mannen sin:P
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Gosh. Orker ikke å tenke på å føle på smerten jeg...... Meen, det er et av de beste stedene på kroppen hvor de "fikser seg selv" da. Er jo mange som får rifter under en fødsel som ikke trenger å sy. Men samme "tankegang" viser jo også at det kanskje er et sted det kan være lurt å få et par skjønnhets-sting på?!! Perosnlig har jeg fått ei voldsom rift der selv! Var gravid og skulle barbere. Hadde det travelt for jeg skulle rekke et fly. Når jeg kommer ut av dusjen blir handuken fylt av friskt blod. Gjett om ikke jeg fikk panikk!!! Etter mye om og men fant jeg heldigvis ut at jeg hadde kuttet meg selv. Var livredd!! Det var som en kraftig mensblødning. Måtte bruke bind. Når det endelig sluttet å blø, sved det når jeg tisset en gang i ny og ne de første dagene. Siden har jeg ikke merket noe. Meen, det kan være at det kommer igjen siden!! At det har grodd dårlig fordi det ikke ble sydd og at det med tid og stunder blir smertefult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå