Gå til innhold

han snur seg..;)


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

i dag har han lært seg å snu fra mage til rygg..kjempe morsomt..han er bare så stolt..hihi..

 

han er 10 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro :) Utrolig hvor lite som skal til før en mor en sprekkeferdig av stolthet, hihi. Ble selv helt varm og hjerterota da tuppa mi oppdaget hånden sin, hihi. Nå holder hun på rangla si og stapper den inn i munnen.. alt skal smakes på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Like før tuppa mi tipper over hun også nå, er blitt kjempesterk i nakken og ryggen de siste par ukene og prøver febrilsk å strekke armer og ben for å få tak i ting foran seg:-)

Hun er 9 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er rart med det..;)

 

han er blitt utrolig sterk i nakken han er og. han løfter hodet helt opp..;)

 

jeg er skikkelig stolt av den lille knerten min..;)

 

han er ikke begynt å ta etter ting..det kommer nok etterhvert det og..

 

men han er begynt å le da..skikkelig hærlig. han ser på meg og gliser og ler den hærlige latteren. da smelter mammahjertet helt..;) og han smiler og smiler og smiler dagen lang..;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min snudde seg første gangen fra mage til rygg da han var 2 uker og 6 dager gammel, så gikk det en stund, men ca. fra 4 uker gjorde han det hele tiden hvis vi la han på magen. Holder hodet og overkropp veldig bra. Men han er treigere på andre ting, først nå (8 uker) han smiler skikkelig, så det er litt forskjell på knøttene også. Men stolt blir man gitt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...