Piri Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har hekta meg opp i en drøm hvor jeg kom ut og hele hagen var blitt høstgul. Jeg strekker armene opp mot ei grein og får favnen full av løv. Det var ikke trist eller noe. Klarer ikke glemme det der.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Livet ditt endrer seg. Du har lagt noe bak deg, og du er egentlig komfortabel med det, fordi du vet at det kommer noe annet i stedet.
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Drivewr ikke akkurat med det, men får følelser av enkelte drømmer. Din får meg til å tenke på at noe kommer til å skje som har med fortiden din og gjøre. Noe fra litt lang tid tilbake..
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Googlet "leaf", og da kom dette opp: Leaves To see leaves in your dream, signifies new found happiness and an improvement in various aspects of your life. It is symbolic of fertility, growth and openness. Alternatively, it represents a passage of time or highlight a certain period of time. To see brown or withered leaves in your dream, signifies fallen hopes, despair, sadness and loss.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Efteråret kan vise hen til en periode i dit liv, hvor du i bogstaveligste forstand eller i overført betydning er ved at blomstre af. Du har samlet erfaringer, oplevet glæder og sorger, men efteråret er tiden hvor du forbereder dig på slutningen - den sidste fase: Vinteren. Men efteråret er også en meget frugbar periode, hvor man høster og hvor frugter modnes, og nye frø sås.
Piri Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2008 Dæven døtte! Nå sitter jeg med frysninger og tårer i øynene. Dere skulle bare visst hva som har skjedd meg og hvordan jeg har følt meg i sommer. Alt det dere skriver stemmer og jeg bare håper at det også stemmer at noe kommer til å skje. Noe positivt. Tusen takk:)
___ Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 For meg høres det ut som om du har slått deg til ro med at du har blitt voksen. Du har fått ro til å se det vakkre rundt deg og ta imot det livet har å by på, her og nå? Det var bare enn vill gjetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå