Gå til innhold

han snur seg fra magen til ryggen..;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini på to mnd har snudd seg noen ganger før og men da tror jeg bare han har fått overbalanse. men i dag har han snudd seg sikkert 20 ganger...legger han på magen og det tar 30 sekunder så er han snudd..hehe.. så fornøyd med seg selv..hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi, koselig når sånt skjer! Husker min førstemann (husker og husker, ser i notatboka mi :) ) at min første gjor dette først når han var 6 mnd gammel! Han var tidlig ute med å gå (10 mnd) og mye annet, men det var vanskelig dette med å snu seg. Lillemann som nå er født for under en uke siden løfter hodet når han ligger på magen på stellebordet allerede, ting skjer fort!

Skrevet

Vesla løftet hodet når hun lå på magen allerede første uken! Nå er hun ganske så nøyaktig 4 mnd, og i går snudde hun seg fra rygg til mage =) Gang på gang.. Helt utrolig når sånne ting skjer over natta.. Mye å se frem i mot nå!

Skrevet

ja er så kjekt å se når de lærer seg ting. plutselig så løper dem rundt. føler jeg ikke kan huske at storesøsteren ikke kunne gå... og hun var jo 13 mnd da hun begynte å gå..hehe (2 år og 2 mnd nå...)

mini har snudd seg gang på gang i dag og..hehe..;) men bare fra mage til rygg da.. akkurat som storesøsteren lærte seg først og..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...