mai mammaen til to Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 mini på to mnd har snudd seg noen ganger før og men da tror jeg bare han har fått overbalanse. men i dag har han snudd seg sikkert 20 ganger...legger han på magen og det tar 30 sekunder så er han snudd..hehe.. så fornøyd med seg selv..hihi
Rorrimamma Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hihihi, koselig når sånt skjer! Husker min førstemann (husker og husker, ser i notatboka mi ) at min første gjor dette først når han var 6 mnd gammel! Han var tidlig ute med å gå (10 mnd) og mye annet, men det var vanskelig dette med å snu seg. Lillemann som nå er født for under en uke siden løfter hodet når han ligger på magen på stellebordet allerede, ting skjer fort!
VeslePhreaken Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Vesla løftet hodet når hun lå på magen allerede første uken! Nå er hun ganske så nøyaktig 4 mnd, og i går snudde hun seg fra rygg til mage =) Gang på gang.. Helt utrolig når sånne ting skjer over natta.. Mye å se frem i mot nå!
mai mammaen til to Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 ja er så kjekt å se når de lærer seg ting. plutselig så løper dem rundt. føler jeg ikke kan huske at storesøsteren ikke kunne gå... og hun var jo 13 mnd da hun begynte å gå..hehe (2 år og 2 mnd nå...) mini har snudd seg gang på gang i dag og..hehe.. men bare fra mage til rygg da.. akkurat som storesøsteren lærte seg først og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå