Gå til innhold

Søndagshobby: Hva betyr ditt Nick???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange Nick vi kan lure på hvordan oppstod,jeg er iallefall nysgjerrig på det,hehe;)

Så da kan vi forklare nicket vårt her:

Mitt er enkelt å forstå,jeg var tidlig ute med å få barn,hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er også ganske selvforklarende:)

Skrevet

Først het jeg emblamamma = mamma til Embla

Så ble det Melkekua = fødte en gutt jan -08 , hadde masse melk og amma og amma.

Så ble det den tørre melkekua fordi jeg tørket ut hehe.....null melk igjen.

Skrevet

Jeg er mamma`n til ei som var et lite nurk:) Nå er hun ei snuppe, men synes ikke det er vits å bytte nick.

Skrevet

Mitt nick oppsto i en tid hvor det var veldig mange diskusjoner om skrivefeil og grammatiske feil i innleggene. Jeg er over middels opptatt av slikt selv, men tenkte jeg skulle være litt selvironisk :)

Og mammaoppgaven lærer man mens "løpet går", så jeg blir bare mer og mer mamma for hver utfordring jeg møter føler jeg, hehe.

Skrevet

Doppler, sjekk profilen min, Lektor med tillegg av yrke, og stolt av det.

Skrevet

Mamma kaller vesla mi for Litj-piri

Skrevet

Tja... Trenger jeg forklare det egentlig?:P

Skrevet

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn :

Kunne du forklare tror du? haha :P

Skrevet

Navnet på jenta jeg aldri fikk. (endt opp med bare gutter i stedet) ;o)

Skrevet

Ja det ser nesten ut til at jeg må det, nå skal du høre: det var en gang ***sensur**** og slik ble nicket til:P haha

Skrevet

Fordi pappa alltid sa at jeg ble født med en pille i pana, da jeg var liten. Mamma 16, pappa 17, p-piller akkurat klokka ti hver kveld -men likevel kom jeg :P

Skrevet

Haha-gudskjelov att du svarte!!! For ditt nick har jeg faktisk lurt på leeeenge;)

Skrevet

Har lyst å bytte nick til Skogsalven Lenesan! Lenesan er det jeg alltid bruker (heter jo Lene), Men Skogsalv blir jeg kalt her av samboeren min, elsker jo det, skulle gjerne vært en skogsalv jeg...

Skrevet

Betyr ikke noe mer spennende enn at jeg trengte ett nytt nick,men kom ikke på noen som jeg syntes va bra..

Så da ble det bare "nytt nick"

Skrevet

En gravid masekjerring ;-)

Skrevet

Att du sikler fææææælt??? :P

Eller barnet ditt kanskjeeeee:)

Skrevet

Hehe. Ja, lider av et siklesyndrom som heter Parcamal Lacerisis. Er helt forferdelig.

Skrevet

For 13-14 år siden fikk vi pc, da va mIRC det heeelt store. Og jeg skulle hete Scorpiogirl. Men så var det bare plass til 9 bokstaver = Scorpiogi

Jeg syntes plutselig det var kult, hørtes jo italiensk ut.... så ble det bare sånn :)

Skrevet

Mitt fornavn, første bokstaven i mitt mellomnavn, også er jeg trademarked;)

Og har jo da to herlige gulljenter!

(og jada, for de som ønsker å kommentere, de ER det, selv om jeg er litt sliten og lei i blandt!)

Skrevet

fordi jeg er litt sånn: PyttPytt.. Oh Well.. Alt ordner seg til slutt :)

Skrevet

Regner med mitt er selvforklarende. Jeg er gift og har en liten gutt.

Tidligere hadde jeg nicket "Nina og lille Linus" som er navnet mitt og gutten sitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...