Leirha Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Kaller sønnen min for Robba, venninna mi (Susanne) for Sanne ei annen vennine (Elisebeth) Lisen og betekompien min som heter Andreas kalles Sandy.... Lang historie ;P
Amy=) Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Kaller min datter for tirsdag. Heter Amanda Kaller min sønn før storebror. Er så stolt over å ikke være minst lenger Kaller min yngste datter for tuppeluri. Aner virkelig ikke hvorfor
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Kaller Lucas for Lucce og lille smule
Gøril og Jesper :) Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeppelille Jespersen J-man "Toillungen" og "raringen" ;-) Fineste finingen.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 her går det for det meste i "Mili".. hehe... hun heter emilie....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Hehe... Kjenner igjen den ja Mamma til Emilie! Her blir min Emilie kalt Mile, Mili, Milie og Mie!
Zikosu og William Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 hvorfor tirsdag?? er det pga amanda(g)?? artig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå