Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaller sønnen min for Robba, venninna mi (Susanne) for Sanne ei annen vennine (Elisebeth) Lisen og betekompien min som heter Andreas kalles Sandy.... Lang historie ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaller min datter for tirsdag. Heter Amanda

Kaller min sønn før storebror. Er så stolt over å ikke være minst lenger

Kaller min yngste datter for tuppeluri. Aner virkelig ikke hvorfor

Skrevet

Kaller Lucas for Lucce og lille smule :)

Skrevet

Jeppelille

Jespersen

J-man

"Toillungen" og "raringen" ;-)

Fineste finingen.

Skrevet

her går det for det meste i "Mili".. hehe... hun heter emilie....

 

Skrevet

Tirsdag...Så stilig, likte det.

Skrevet

Hehe... Kjenner igjen den ja Mamma til Emilie! ;)

 

Her blir min Emilie kalt Mile, Mili, Milie og Mie! :)

Skrevet

hvorfor tirsdag??

er det pga amanda(g)??

artig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...