Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg har i det siste hatt en god del drømmer som forstyrrer meg veldig... Det er drømmer jeg ikke vil ha, og ikke skjønner hvorfor jeg har. Kanskje er det noen her inne som kan en god del om drømmetydning? Jeg har i det siste drømt en god del om mennesker som ikke har en så stor del i livet mitt, samtidig som jeg har hatt endel seksuelle drømmer. Disse drømmene har ofte handlet om at jeg har sex med mennesker jeg aldri kunne funnet på å ha sex med - noen fordi de absolutt ikke tenner meg, eller jeg finner dem lite tiltrekkende, andre fordi de er tabulagt (nær familie, slik som fetter, onkel osv....) Er det noen som aner hva disse drømmene kan betyr? Det plager meg faktisk veldig =( .
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg leste litt om drømmetydning for en del år siden, og hvis du drømmer samme drømmene flere ganger, så er det noe du prøver å finne ut av. Håper at du finner ut av det Du kan nå se litt her også da: www.droemmetydning.com/
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Freud, psykoanalysens far, legger stor vekt på det "ubevisste sjeleliv". Han mente at vi går rundt med tanker som ikke er kjent for oss selv, men disse tankene kan komme til syne i drømmene våre.....Kanskje du ubevisst har llyst på fetteren din, uten at du vet det(; Neida, det var en spøk. Merkelig hvor mye rart man kan drømme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå