Gå til innhold

kommunikasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er viktig i ett forhold. Jeg og samboer er flinke til og snakke sammen, til en viss grad. Når det gjelder viktige forholdsting, som og er en grunn til mye krangling, så er han helt stille. Han vil ikke prate om noe. Han vil heller ikke snakke om ting vi har kranglet om. Og får jeg han til og snakke,så ender detr bare i en krangel for han blir så sinna og gretten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer, for jeg føler ikke at vi får ting uta verden på denne måten, og ting ligger bare og ulmer til det blir en kjempekrangel. Jeg vil fikse ting, men aner ikke hvordan.. :( Vi sliter så. Og dette merkes på barnet og, at ikke foreldrene kan snakke ordentlig om viktige ting, og få ting uta verden... :(

Vi kan fint snakke om løst eller fast, men kommer det til mer alvorlige ting er mannen tyst, han vil ikke snakke om ting, og jeg gir snart opp. Jeg vil ha krangle ting uta verden, og bli ferdige med det, uten at det ender i en krangel, som det ofte gjør nå.

hjelp.. Jeg er helt rådløs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett det der. Har han alltid vært sånn, bare at du ikke så problemet før dere fikk barn? Blir jo mye viktgere å kommunisere da.

Har du foreslått familirådgivning? Det finnes sånne samlivskurs som er for alle, også de som ikke har problemer. Kanskje du kan foreslå noe sånt?

Skrevet

Kanskje for sent å prøve å endre ham nå, men det kan være lurt å prøve å finne situasjoner der han lettere prater. Hvilke situasjoner er han avslappet? Når liker han seg, osv.

Skrevet

Han er avslappet under bilkjøring og like før vi skal sove.. Jeg føler ikke alltid at det er de riktige stedene.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...