Cassandra80 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har en gutt som heter Adrian fra før, og venter en jente nå. Hva synes dere om navnene: Signe Aurora Amalie Simone Tar gjerne imot andre forslag
amalie`s mamma Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 vi har ei jente som heter Amalie fra før, og vi får ei jente til. Vi har også vært inne på aurora. Syns det er ille søtt Simone er også søtt, men må si at signe likte ikke jeg. Men det er jo et personlig svar da.) Lykke til med valget
Trulte76 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 synes alle 4 var veldig fine navn likte veldig godt aurora og simone
Nupsi Mcnugget Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Amalie, aurora og simone er de fineste....
AO3 Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Jeg likte Signe og (spesielt) Aurora best. Amalie synes jeg blir for vanlig, og Simone synes jeg er et ganske merkelig navn i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå