Gå til innhold

Hva synes dere om navnene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som heter Adrian fra før, og venter en jente nå.

Hva synes dere om navnene:

 

Signe

Aurora

Amalie

Simone

 

Tar gjerne imot andre forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ei jente som heter Amalie fra før, og vi får ei jente til. Vi har også vært inne på aurora. Syns det er ille søtt :) Simone er også søtt, men må si at signe likte ikke jeg. Men det er jo et personlig svar da.) Lykke til med valget

Skrevet

synes alle 4 var veldig fine navn :) likte veldig godt aurora og simone

Skrevet

Hva med Milla? Det heter min datter:-)

Skrevet

Amalie, aurora og simone er de fineste....

Skrevet

Jeg likte Signe og (spesielt) Aurora best. Amalie synes jeg blir for vanlig, og Simone synes jeg er et ganske merkelig navn i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...